درخشش فیلم اصفهانی در جشنواره‌های جهانی

فیلم کوتاه «چتر خاکستری» ساخته محمد پوستین‌دوز، فیلم‌ساز اصفهانی، دو جایزه جهانی دیگر کسب کرد و چهار تجربه حضور در جشنواره‌های بین‌المللی را به کارنامه خود افزود.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت انجمن سینمای جوانان ایران، این فیلم، جایزه بهترین فیلم جشنواره ”Diametrale experimental film festival” اتریش را به خود اختصاص داد.

این فیلم همچنین جایزه سوم جشنواره هنگ‌کنگ را از آن خود کرد و محمد بخشی که با فیلم‌ «آریو والیبال؟…» در این جشنواره حضور داشت، به نمایندگی از پوستین‌دوز، این جایزه را دریافت کرد.

«چتر خاکستری» در پنجمین دوره جشنواره “short cup world festival” که از ۱۵ تا ۱۹ خردادماه در برزیل برگزار می‌شود، هم حضور خواهد داشت.

این فیلم در هفتمین دوره جشنواره “months film festival” که به‌صورت سالانه در رومانی برگزار می‌شود، حضور دارد و پنجمین جشنواره “censurados film festival” کشور پرو نیز میزبان آن خواهد بود.

این فیلم همچنین به‌عنوان تنها نماینده ایران در سی و چهارمین جشنواره “los angeles asian pacific film festival” که یکی از جشنواره‌های مورد تأیید آکادمی اسکار است، به نمایش درخواهد آمد.

داستان این فیلم کوتاه ۸ دقیقه‌ای، درباره مردی ‌است که ﺩﭼﺎﺭ یک ﻋﺎﺩﺕ ﻫﻤﻴﺸﮕﯽ شده، ﺗﺎ ﺯﻣﺎنی ﮐﻪ ﻣﺮﺩی ﺑﺎ ﭼﺘﺮ ﻭﺍﺭﺩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻭ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ.

کد خبر 340701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.