امسال تعداد تصادفات نوروزی کاهش یافت

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: امسال تعداد تصادفات نوروزی کاهش یافته‌است اما مسافرت‌ها تا پایان هفته ادامه دارد.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طرح نوروزی پلیس راه استان تا ۱۷ فروردین ادامه دارد؛ ضمن اینکه مسافرت‌های نوروزی نیز تا پایان هفته ادامه خواهدداشت.

وی با بیان اینکه ترددهای جاده‌ای تا پایان ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد، گفت: برخی هموطنان بازگشت خود به مقصد را به پایان هفتۀ جاری موکول کرده‌اند و براین اساس ترافیک روانی را در سطح جاده‌های استان شاهد هستیم و محدودیت خاصی در جاده‌ها وجود ندارد.

پورقیصری در خصوص وضعیت تصادفات در سفرهای نوروزی سال ۹۷ تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح نوروزی تا پایان روز ۱۷ فروردین ادامه دارد هنوز جمع‌بندی خاصی برای اعلام درصد افزایش یا کاهش تعداد تصادفات وجود ندارد  اما امسال تصادفات نوروزی کاهش یافته است، البته درصد آن هنوز بررسی نشده است و آمار دقیق آن بعد از طرح نوروزی اعلام خواهد شد.

وی با اعلام خبر یک تصادف در روز گذشته گفت: روز گذشته یک مورد تصادف در محور دهاقان به بروجن اتفاق افتاد که خودروی سواری با یک گله احشام برخورد کرد و متاسفانه این حادثه منجر به مرگ چوپان شد.

رییس پلیس راه استان اصفهان در توصیه به مسافران گفت: مسافران بازگشت به مقصد را به پایان تعطیلات و روز ۱۷ فروردین‌ماه موکول نکنند و سعی کنند به تدریج به مقاصد خود بازگردند، هم‌چنین در جاده‌ها فاصله طولی و سرعت مجاز را رعایت کنند و از رانندگی همراه با خستگی و خواب ‌آلودگی خودداری کنند.

کد خبر 340700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.