۹۰ نوعروس با کمک صنعتگران اصفهانی راهی خانه بخت شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ۹۰ نوعروس مددجو از محل کمک‌های صنعتگران و صاحبان صنایع اصفهان کمک‌ هزینه جهیزیه دریافت کردند.

حمیدرضا شیران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در سال گذشته برای جذب کمک‌های صنعتگران اصفهانی به ۱۸۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان اصفهان مراجعه شده است، اظهارکرد: این واحدهای تولیدی با استقبال از طرح‌های حمایتیِ این نهاد بیش از یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خدمات و کمک‌های نقدی و کالایی  در اختیار نیازمندان اصفهانی قرار دادند.

وی افزود: تعداد ۹۰ نوعروس مددجو از محل کمک‌های صنعتگران و صاحبان صنایع اصفهان کمک‌هزینه جهیزیه دریافت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ۲۲۳ میلیون تومان توسط این خیّران نیکوکار برای تأمین جهیزیه به‌صورت نقد و کالا در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

شیران ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده علاوه بر جهیزیه در زمینه‌های معیشت، بهداشت و درمان، آموزش و فرهنگ، اشتغال و کاریابی، مسکن، تأمین لوازم ضروری زندگی و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین هزینه شده است.

وی تأکید کرد: در ارتباط با صنعتگران و صاحبان صنایع، هدف اصلی، فراهم کردن زمینه توسعۀ فرهنگ احسان و انفاق و بهره‌مندی نیازمندان از فرصت‌های موجود در این بخش است و در سال گذشته نزدیک به ۱۴ هزار نفر از کمک‌های نقدی، کالایی و خدماتی صاحبان صنایع استان اصفهان بهره‌مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه تعداد ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از حامیان ایتام و فرزندان محسنین از فعالان حوزه صنعت استان هستند، گفت: سه هزار و ۵۳۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین، موردحمایت این صنعتگران نیکوکار قرار دارند.

کد خبر 340689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.