۲۲هزار نفر در قالب کاروان راهیان‌نور از مناطق جنگی بازدید کردند

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: ۲۲ هزارنفر در قالب کاروان راهیان نور از ۴ اردوگاه مناطق جنگ تحمیلی بازدید کردند.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: حدود ۲۲ هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور از ۴ اردوگاه از مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بازدید کردند، هم‌چنین ۴ هزارنفر به صورت شخصی برای بازدید وارد مناطق عملیاتی شدند.

وی درخصوص مناطق مورد بازدید توسط کاروان‌های راهیان نور افزود: مناطق بازدید شده از شمال تا جنوب خوزستان شامل یادمان شرحانی، دشت عباس، فتح‌المبین، فکه، والفجر ۱، یادمان شهید باقری، کانال کمیل، دهلاویه، طلاییه، هویزه، بیت‌المقدس، شلمچه، نهر خین و اروندکنار بوده است.

محمدی به برنامه‌های اجراشده در مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازدید از یادمان‌های شهدا، در طول دوره، یک شب از شب‌های اسکان به بازدید از رزم شبانه که به صورت نمایشی انجام می‌شد اختصاص داشت، هم‌چنین برنامه‌های فرهنگی مانند شب خاطره برای بازدیدکنندگان برگزار شد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه صاحب‌الزمان استان در خصوص تاریخ شروع و پایان اردوهای راهیان نور گفت: اعزام‌ها در قالب کاروان راهیان نور از تاریخ ۲۴ اسفندماه شروع شد و تا ۱۹ فروردین ماه نیز پایان می‌یابد؛ ضمن اینکه بعد از ماه مبارک رمضان، بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور به مدت دوماه در استان کردستان و در قالب کاروان راهیان نور برگزارمی شود و در مهرماه نیز راهیان نور دانش‌آموزی اجرا خواهد شد.

کد خبر 340681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.