برنامه‌های نوروزی شادابی اجتماعی را بین شهروندان و گردشگران ایجاد کرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برگزاری صدها برنامه فرهنگی، هنری و گردشگری که به گواه مخاطبان سرشار از شادی و نشاط و خلاقیت بود، در زنده نگه داشتن آیین باستانی ایرانیان و ایجاد روحیه شادابی اجتماعی تاثیر خود را بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی مقدری، سخنگوی شورای شهر اصفهان با صدور پیامی از تلاش‌های شبانه‌روزی تمامی عوامل اجرایی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان در نوروز ۱٣٩٧ قدردانی کرد.

 متن پیام در ادامه آمده است:

اعضاء محترم ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان

با همت والا و از خود گذشتگی تمامی دست اندرکارانِ جان و تلاش‌ها و همکاری‌های صمیمانه و چشمگیر این روزها، مدیریت شهری اصفهان موفق شد بخش گسترده‌ای از برنامه‌ها و هدف‌های فرهنگی، هنری، تفریحی و گردشگری خود را در نوروز ۱٣٩٧ تحقق بخشد و خاطرات و لحظات شاد و پرنشاطی برای شهروندان گرامی اصفهان و گردشگران عزیز خلق نماید؛ خداقوت و دست مریزاد بر شما که از خانواده و آرامش‌تان گذشتید تا لبخند بر چهره ایرانیان بنشانید.

بی‌شک، برگزاری صدها برنامه فرهنگی، هنری و گردشگری که به گواه مخاطبان سرشار از شادی و نشاط و خلاقیت بود، در زنده نگه داشتن آیین باستانی ایرانیان و ایجاد روحیه شادابی اجتماعی تاثیر خود را بر جای گذاشته و نوید روزهای پر اُمید برای شهروندان و اهالی فرهنگ و هنر اصفهان و ایران زمین سر داده است.

بدین ‌وسیله مراتب عمیق قدردانی و سپاسگزاری خویش را به پاس همکاری‌های ثمربخش و مهرورزانه شما سرورانِ جان ابراز می‌دارم و ضمن شادباش نوروز و سال جدید، تندرستی و شادی و برکت برایتان از پیشگاه خداوند کریم آرزومندم.

کد خبر 340563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.