روشن: برنامه ریزی برای اسکان مسافران خوب بود

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با استقرار کانکس ها شرایط ایمنی بهتری برای استفاده مسافران نوروزی فراهم شده است.

فریده روشن در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از مناطق گردشگری و خدمات سفرهای نوروزی در باغ فدک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شاهد استقبال بیش از حد مردم از این مکان بودیم و نکته حایز اهمیت ساماندهی بسیار مناسب  نیروها و برنامه ریزی های خوب برای اسکان مسافر و گردشگرانی است که به شهر اصفهان وارد می شوند.

وی افزود: به منظور اسکان مسافران مکان هایی مهیا شده تا مسافران نوروزی علاقه مند بتوانند این مکان ها را برای اسکان اجاره کنند و دیگر مسافران برای استقرار از چادرهای مسافرتی استفاده می کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برنامه متنوع فرهنگی و تفریحی اظهار کرد: برای کودکان برنامه های فرهنگی تفریحی بسیار مناسبی در نظر گرفته شده تا با حضور در این برنامه ها بتوانند خلاقیتشان را پرورش دهند و با حضور در این مکان  از برنامه مفرح جُنگ شادی استفاده کرده و شبی به یاد ماندنی را در ذهنشان حک کنند.

روشن اذعان کرد: به منظور تامین نیازهای مسافران و گردشگران نوروزی بازارچه ای فراهم شده تا مسافران بتوانند  مواد غذایی، آب جوش و نان را خریداری کرده و در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

 وی با اشاره به مسایل ایمنی اظهار کرد: با انجام برنامه ریزی های مناسب  و اسکان ستاد آتش نشانی در محوطه باغ فدک تلاش شده تا چادرهای مسافران نوروزی به طور مرتب کنترل و بازبینی شود و در صورت رعایت نشدن موارد ایمنی امداد رسانی به مسافران صورت گیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: ستاد آتش نشانی با کنترل این چادرها و ارایه تذکرات و هشدارهای لازم به مسافران  تلاش می کند تا در ایام نوروز در محدوه باغ فدک با کاهش مشکلات روبه رو باشیم و در صورت نیاز و بروز حادثه ای امداد رسانی به مسافران و گردشگران هم انجام شود.

وی تصریح کرد: با استقرار کانکس ها شرایط ایمنی بهتری  برای استفاده مسافران نوروزی فراهم شده تا گردشگران به جای یک شب ماندن در شهر بتوانند شب های بیشتری را در شهر اصفهان اسکان پیدا کرده و از امکانات شهر و مجموعه باغ فدک بهتر استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به راه اندازی اتوبوس های گردشگری برای جابه جایی مسافران نوروزی گفت: اتوبوس های گردشگری در باغ فدک مستقر است تا مسافران و گردشگرانی را که در حال تردد به امکان تاریخی اصفهان هستند جابه جا کرده و مسافران نوروزی می توانند با توجه به وجود ترافیک با استفاده از  اتوبوس های گردشگری به سهولت به امکان تاریخی تعیین شده توسط سازمان فرهنگی تردد داشته  و از سرویس دهی و خدمات بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد:  امیدواریم با تهیه برنامه های مناسب، مسافران و گردشگران در این مجموعه اسکان یابند و لحظات خوب و خوشی را در کنار خانواده شان سپری کرده و خاطرات خوشی از سفر به اصفهان داشته باشند.

کد خبر 340366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.