دغدغه اصلی مسئولان خدمت به مردم و حل مشکلات باشد

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت:دغدغه اصلی مسئولان باید خدمت به مردم و حل مشکلات باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در جمع مسئولان این شهرستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) همواره بر اعتماد بر جوانان و میدان دادن به آنها تاکید داشته‌اند، رییس جمهور نیز نگاه ویژه‌ای بر تحقق این مهم دارد، اما کمتر مسئولی این جرات را داشته که به جوانان میدان دهد.

وی افزود: از خداوند متعال خواستارم تا از ازمون بزرگ پیش رو و اعتمادی که به بنده برای خدمت به مردم شهرستان لنجان به عنوان فرماندار شده است، سربلند خارج شوم.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز مردم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و بر همین اساس مردم در بخش‌هایی همچون کشاورزی، اشتغال، مسکن مهر و ... گلایه‌مند هستند و باید توجه داشت این گلایه‌مندی به‌حق بوده چراکه در شهرستانی همچون شهرستان لنجان کشاورزان به دلیل کمبود منابع آب با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند و همانطور که مطرح شد شاید تاکنون کشت جایگزینی که بتواند معیشت این قشر زحمت‌کش را تامین کند به انها معرفی نشده است.

وی ادامه داد: زمانی که به‌طور مثال به کشاورز گفته می‌شود بجای کشت برنج به سمت کاشت درختان مثمر حرکت کند نباید این موضوع را فراموش کرد که برای به ثمر نشست این درخت مدتی زمانی باید طی شود از این‌رو باید به کشاورزان کمک کرد تا دغدغه‌های آنها به صورت کارشناسی مرتفع شود.

صفرخانلو اضافه کرد: صنعتی بودن شهرستان لنجان یک حُسن به شمار می‌اید، اما باید توجه داشت که توسعه صنعت و توسعه شهرستان باید با یکدیگر انجام گیرد تا آسیب‌های توسعه یک طرفه در شهرستان رخ ندهد، امروز نیازمند تغییر در نگاه مدیریتی هستیم و باید همانند فرمانده‌هان دفاع مقدس به میدان بیاییم تا عذر و بهانه‌ای برای انجام نگرفتن کاری باقی نماند.

وی عنوان کرد: امروز دیگر نمی‌توان قبول کرد مسئولی ساعت هشت در دفتر کار خود حضور یافته و با پایان وقت اداری محل کار خود را ترک کند دوران اینگونه مدیریت‌ها گذشته است.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: برخی افراد تنها پمپاژ ناامیدی می‌کنند که در گذشته برخی مسئولان تصمیم داشتند کاری انجام دهند و موفق نشدند و ما نیز امروز هم قطعا نمی‌توانیم اینکار را انجام دهیم، اما باید گفت دوران نمی‌توانیم گذشته و ما باید ما می‌توانیم را همچون سال های دفاع مقدس سرلوحه امور خود قرار دهیم.

وی افزود: ما موظف هستیم برای مردم و رضای خدا فعالیت‌های خود را انجام دهیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم و حضرت زهرا (س) فرمودند: هرکس عبادات و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت‌ها و برکات خود را برای او تقدیر می نماید.

صفرخانلو با بیان اینکه امروز دغدغه اصلی مسئولان باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنها باشد، تاکید کرد: امروز مردم از بحث‌های جناحی عبور کرده‌اند و از مسئولان توقع انجام کار دارند و نباید فراموش کرد عملکرد ما مسئولان پای نظام نوشته می‌شود و بر همین اساس باید مراقب باشیم.

کد خبر 340310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.