فصل آینده برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم/بر اساس نیاز در نقل و انتقالات بازیکن جذب می کنیم

سرپرست باشگاه سپاهان گفت بعد از اینکه تکلیف تیم در این فصل رقابت‌های لیگ مشخص شد به دنبال آماده کردن تیمی در حد قهرمانی برای لیگ هجدهم خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا هفته 26 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران این هفته آغاز می‌شود و تیم فوتبال سپاهان باید در یک مسابقه حساس به دیدار پیکان برود. بر اساس حکم کمیته استیناف سپاهان از انجام یک بازی خانگی هم محروم شده و این یعنی طلایی‌پوشان باید روزهای بسیار سختی را در این 5 بازی آینده پست سر بگذارند. در این میان مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با ایمنا معتقد است که سپاهان در لیگ امسال جایگاه بهتری کسب خواهد کرد تا بعد از آن به فکر مدعی بودن در لیگ هجدهم باشد.

سپاهان این هفته یک بازی حساس خارج از خانه در مقابل پیکان خواهد داشت، شرایط تیم در این مدت چطور بوده است؟ خوشبختانه شرایط تیم خوب است و تمرینات کاملی هم برگزار شده است. مصدومان هم به تیم اضافه شده‌اند و اگر کادر فنی صلاح بداند استفاده خواهد کرد. ضمن اینکه معتقدم برای بازیکنان سپاهان نباید بازی خارج از خانه و داخل خانه فرقی داشته باشد و در هر مسابقه به فکر کسب 3 امتیاز باشند.

حکم نهایی کمیته استیناف در مورد محرومیت سپاهان از یک بازی خانگی هم دیروز صادر شد و شما باید در خارج از اصفهان با صنعت نفت بازی کنید، موضع باشگاه در این مورد چیست؟ متاسفانه قرعه سختی در این 5 هفته پایانی در مقابل سپاهان قرار دارد و اگر این حکم اجرایی شود علاوه بر صنعت نفت آبادان باید مقابل پیکان، تراکتورسازی و استقلال خوزستان هم در 4 مسابقه متوالی خارج از خانه بازی کنیم که خیلی آسان نیست. هنوز مشغول صحبت و مذاکره هستیم ولی هر اتفاق بدی که برای سپاهان بیفتد به ضرر کل ورزش ایران خواهد بود.

روز گذشته صحبت‌هایی از طرف شما نقل قول شد که گفته‌اید سپاهان در فصل آینده فقط به دو بازیکن لیگ برتری احتیاج دارد، این صحبت چقدر به واقعیت نزدیک است؟ متاسفانه این صحبت در حالی در فضای مجازی مطرح شده که از صحبتهای من برداشت اشتباهی صورت گرفته و اصلا منطقی نیست که بخواهیم چنین کاری انجام دهیم. باید نیاز تیم را ببینیم و بعد بازیکن جدید بگیریم. از طرف دیگر اعتقاد داریم که اگر بازیکنان فعلی سپاهان بتوانند در هفته‌های آینده از فشار و استرس جدا شوند وبازی اصلی خودشان را به نمایش بگذارند تیم شرایط بهتری هم پیدا خواهد کرد.

پس به فکر خرید بازیکن برای فصل بعد که هستید؟ در حال حاضر هر تیم برای خرید بازیکن جدید 6 سهمیه لیگ برتری دارد و نوع جذب بازیکن بستگی به شرایط باشگاه، نظر کادر فنی و نقاط ضعف تیم دارد و ما حتما سعی خواهیم کرد با ترکیبی از بازیکنان لیگ برتری و بازیکنان خارجی تیم بسیار خوب را آماده حضور در فصل بعد کنیم. ضمن اینکه تجربه درخشش بازیکنی مثل مهدی طارمی نشان می‌دهد که از لیگ دسته اول هم می توان خریدهای خوبی انجام داد و باشگاه سپاهان حتما به این مورد هم توجه خواهد کرد .

پس به طور قطعی مشخص نیست چند بازیکن جذب کنید؟همه تلاشمان این است که برای فصل بعد تیمی بسیار خوب داشته باشیم که برای قهرمانی در لیگ بجنگد و بتواند از اعتبار نام سپاهان دفاع کند اما در حال حاضر تمرکز خودمان را بر روی 5 بازی آینده گذاشته ایم و بعد از اینکه لیگ به پایان رسید کار اصلی خودمان را آغاز می‌کنیم. باید استخوان‌بندی تیم را حفظ کنیم و با توجه به نقاط ضعفی که وجود دارد تیم را تقویت کنیم.

 در جلسه این  هفته با مدیریت مجموعه فولاد مبارکه صحبتی در مورد شرایط تیم فوتبال مطرح شد که امیدوار کننده باشد؟ دکتر سبحانی نکات بسیار خوبی را مطرح  کردند و معتقد هستند که سپاهان باید تیم قدر و قدرتمندی در حد قهرمانی داشته باشد و همه مدیران مجموعه از تیم و باشگاه اعلام حمایت کرده‌اند. برند معتبری مثل فولاد مبارکه که جزو 10 برند معتبر فولاد در دنیاست حامی سپاهان بوده و مبلغی در حدود 40 میلیارد تومان برای تکمیل نقش جهان هزینه کرده‌اند. امیدواریم امسال را با شرایط بهتری تمام کنیم و برای فصل بعد هدفمان قهرمانی است و حتی در طی 3 سال آینده دور نمایی برای قهرمانی در آسیا هم داریم که این مسئله حمایت مسئولین و هواداران خوب باشگاه را می‌طلبد.

کد خبر 340307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.