جشنواره گل‌های لاله در اراک برگزار می‌شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک گفت: جشنواره گل‌های لاله برای اولین بار در اراک اجرا می شود و قطعا نمایش گل‌های رنگارنگ لاله در ایجاد فضایی پرنشاط برای شهروندان، گردشگران و مسافرین نوروزی تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک، محمدرضا کشاورزیان اظهارکرد: قبل از شروع سال ۹۷ مراحل آماده سازی باغ گل های اراک برای میزبانی گل های رنگارنگ لاله آغاز شد و این مجموعه نهم فروردین ماه آماده میزبانی شهروندان و مسافرین نوروزی است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک افزود: مجموعه باغ گل‌های اراک برای نمایش لاله‌ها هنوز تکمیل نشده، با این وجود شاهد استقبال شهروندان و مسافرین نوروزی از این مجموعه هستیم.

کشاورزیان ادامه داد: جشنواره گل‌های لاله برای اولین بار در اراک اجرا می‌شود و قطعا نمایش گل‌های رنگارنگ لاله در ایجاد فضایی پرنشاط برای شهروندان، گردشگران و مسافرین نوروزی تاثیرگذار است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک گفت: در مساحت شش هزار مترمربع باغ لاله‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز اراک که دو هزار مترمربع آن مختص غرفه‌های عرضه گل لاله و... است، از ۲۰واریته (انواع مختلف گل لاله) استفاده شده است.

کد خبر 340287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.