گرمای هوا، مسافران را جذب باغ فدک کرد

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: نوروز امسال با توجه به گرم‌تر شدن هوا و عدم بارندگی مسافران بیشتری باغ فدک را برای اسکان خود انتخاب کردند.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شب گذشته با افزایش ورود گردشگران به شهر اصفهان ظرفیت اسکان مسافران در مدارس آموزش و پرورش و خوابگاه‌های دانشجویی تکمیل شد.

وی با بیان اینکه حجم ورودی گردشگران به باغ فدک از بعداز ظهر روز گذشته افزایش پیدا کرد، افزود: در حالی که ۳۰ درصد ظرفیت منازل استیجاری همچنان خالی بود، با توجه به گرم‌تر شدن هوا و عدم بارندگی مسافران بیشتری برای اسکان به باغ فدک مراجعه کردند در این راستا با توجه به حجم زیاد مراجعه گردشگران مجبور به بازگشایی درب سه ورزشگاه به روی مسافران شدیم تا سر ریز مسافران را آنجا اسکان دهیم.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: باغ فدک امسال دو برابر سال گذشته پذیرش مسافر داشت و این در حالی است که ظرفیت اسکان مسافران در منازل استیجاری نسبت به سال گذشته تکمیل نشد.

وی با اشاره به خدمات ارایه شده در باغ فدک اظهارکرد: در کمپینگ باغ فدک خدمات زیادی همچون افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی، خدمات ایمنی و امنیتی، عابربانک، کشیک امداد خودرو و امداد سایپا همچنین خدمات جانبی با دایر شدن بازارچه به مسافران ارایه می‌شود و کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر نیز برنامه‌های متنوعی را در باغ فدک اجرا می‌کند.

کد خبر 340232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.