خروج سامانه بارشی از شمال شرق کشور

سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوای مراکز استان‌ها در روز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه را اعلام کرد که نشان می دهد در این روز سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان هواشناسی کشور براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، در بولتن پیش‌بینی سه روزه هوا از خروج تدریجی سامانه بارشی از شمال شرق کشور خبر داده است. در این گزارش آمده است:

بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، سه شنبه شاهد خروج تدریجی سامانه بارشی از شمال شرق کشور خواهیم بود بنابراین تا ظهر امروز در بخش‌هایی از استان خراسان رضوی بارش پراکنده رخ خواهد داد و از بعدازظهر این سامانه از مرزهای شمال شرقی کشور خارج خواهد شد.

روز چهارشنبه نیز در برخی مناطق شمال غرب و البرز مرکزی بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.

روز پنج شنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی به شمال غرب کشور مجددا بارش به همراه وزش باد شدید در این مناطق آغاز خواهد گردید. طی امروز و فردا در برخی ساعات در دامنه های جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود. در ضمن دریای عمان امروز و صبح فردا مواج پیش بینی می شود.

در این گزارش اهواز با ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرستان‌های ارومیه و شهرکرد با دو درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مراکز استان‌ها در روز سه شنبه هفتم فروردین‌ماه خواهندبود. 

کد خبر 340231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.