کشف بیش از ۷۰۰ کلوگرم مواد غذایی فاسد در شهرضا

شهرضا - رییس مرکز بهداشت شهرضا گفت: از ابتدای زمان فعالیت تیم بسیج سلامت نوروزی شهرستان تاکنون، بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است.

سید حجت الله موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان ایمنا، اظهار کرد: از ابتدی اسفند ۹۶ تاکنون تعداد هزار و ۶۲ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و ۲۲۳ مرحله بازدید از اماکن بین راهی، انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین مدت ۵۷۷ فقره کارت معاینه پزشکی و ۶۳ فقره اخطاریه بهداشتی بحرانی و غیربحرانی، صادر شده است.

 رییس مرکز بهداشت شهرضا با بیان اینکه ۴۸۰ مرحله آزمایش سنجش با تجهیزات پرتابل انجام شده است، اظهار کرد: انجام هزار و ۳۶۴ مرحله کلرسنجی آب اشامیدنی، ۹۲ مرحله نمونه برداری میکروبی آب و ۲۵ مرحله نمونه برداری میکروبی آب استخر، از دیگر فعالیت‌های بازرسان واحد مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرضا بوده است.

موسوی با اشاره به کشف و معدوم سازی ۷۲۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته، تصریح کرد: رسیدگی به ۲۷ فقره شکایت شهروندان که از طریق سامانه ۱۹۰ دریافت شده بود و همچنین برخورد با ۱۳ نفر از فروشندگان دوره گرد مواد غذایی در این مدت انجام شده ست.

وی با بیان اینکه شش باب از مراکز و اماکن صنفی و عرضه کننده مواد غذایی به علت تخلفات بهدشتی تعطیل شده‌اند، گفت: ۱۵ نفر از متخلفان پس از تشکیل پرونده قضایی، به دادگاه معرفی شدند.

کد خبر 340181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.