۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
فدک؛ اقامت موقت

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: کمپینگ باغ فدک تنها برای اسکان موقت مسافران در مواقع اضطراری آماده شده و مسافران باید استفاده از مکان های مسقف و سرپوشیده را در اولویت اسکان خود قرار دهند.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مسافرانی که مکانی برای اقامت پیدا نمی‌کنند باید به باغ فدک مراجعه کنند و این در حالی است که درصد بالایی از گردشگران تمایل دارند در این کمپینگ اسکان داشته باشند و این خواسته طبق هیچ استاندارد و اصول گردشگری نیست.

وی افزود: کمپ باغ فدک برای اسکان موقت مسافران در نظر گرفته شده، اما در این کمپ مسافرانی هستند که از روز اول نوروز تاکنون اسکان دارند.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته چهارم فروردین ماه ۹۷ با اسکان حدود دو هزار و ۴۰۰ خانوار در باغ فدک ظرفیت این کمپ گردشگری تکمیل شد، خاطرنشان کرد: با تکمیل ظرفیت اسکان در مدارس آموزش و پرورش و هتل ها و تکمیل ۸۰ درصدی ظرفیت منازل استیجاری، مهمانپذیرها و باغ فدک درهای سه ورزشگاه برای اسکان به روی مسافران باز شد.

وی با بیان اینکه باغ فدک امکان اسکان سه هزار خانوار در هر شب را دارد، اما باید خدمات مورد نیاز مسافران فراهم شود تا مشکلی برای میزبانی ایجاد نشود، گفت: گردشگران باید حتی الامکان از محل های مسقف و سرپوشیده برای اسکان استفاده کنند.

مرادی تاکید کرد : در پارک‌های سطح شهر هیچ امکانی برای اقامت گردشگر وجود ندارد و آخرین اولویت برای اقامت گردشگران باغ فدک است.

کد خبر 340137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.