آغاز موج سفر گردشگران به شهرستان لنجان

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت:طبق گزارشات ارایه شده از ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۶ تا دو فرودین ماه جاری بیش از ۴۲۷ میلیون ۷۵۰ هزار نفر با خودرو از محورهای مواصلاتی شهرستان لنجان عبور کرده‌اند که از این تعداد بیش از سه هزار نفر در کمپ‌های نوروزی به صورت موقت اقامت داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سید محسن سجاد در حاشیه بازدید از ستاد نوروزی شهرستان لنجان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید طی سالیان گذشته همواره نگاه ویژه‌ای به ستاد خدمات سفر داشته و خوشخبتانه از آغاز کار دولت تدبیر و امید تا به امروز توفیقات بسیاری در این حوزه به دست آمده است.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید با ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی خدمت رسانی بسیار مطلوبی به مسافران نوروزی انجام گرفته و علاوه بر ارایه خدمت مطلوب به مسافران در ایام پیک در سطوح ملی و استانی، در شهرستان‌ها نیز هماهنگی‌های لازم انجام گرفته که این خود رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

فرماندار شهرستان لنجان از آغاز موج سفر گردشگران به شهرستان لنجان خبر داد و تصریح کرد: طبق گزارشات ارایه شده از ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۶ تا دو فرودین ماه جاری بیش از ۴۲۷ میلیون ۷۵۰ هزار نفر با خودرو از محورهای مواصلاتی شهرستان لنجان عبور کرده‌اند که از این تعداد بیش از سه هزار نفر در کمپ‌های نوروزی به صورت موقت اقامت داشته‌اند.

وی ادامه داد: بنا بر گزارش ارایه شده در روز گذشته بال بر ۱۵ هزار و ۹۰۰ تردد ثبت گردیده که از این تعداد هزار و ۱۰۰ نفر در کمپ‌های نوروزی شهرستان لنجان اسکان داشته‌اند و بیش از پنج هزار نفر نیز از اماکن و تفرجگاه‌ها بازدید داشته‌اند.

سجاد با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری شهرستان لنجان، عنوان:شهرستان لنجان از جمله شهرستان‌هایی است که از طبیعت زیبا و متنوع، آداب و رسوم، پشینه تاریخی و فرهنگ کهن برخوردار است، همچنین ۱۱۲ اثر تاریخی و جاذبه گردشگری در این شهرستان وجود دارد و این امر باعث شده شهرستان لنجان همواره میزبان گردشگر بسیاری باشد.

وی با اشاره به بازدید مسافران نوروزی از بناهای تاریخی این شهرستان اضافه کرد: از ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۶ تا دو فرودین ماه جاری بالغ بر ۱۳ هزار نفر از بناهای تاریخی و مجموعه‌های تاریخی فرهنگی که دارای ورودی در شهرستان لنجان هستند بازدید کرده‌اند.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: طبق گزارشات ارایه شده در راستای افزایش خدمات عمومی در سطح شهرستان لنجان به ویژه در مناطق گردشگری، فعالیت مناسب نانوایی‌ها، باز بودن مساجد و... برای جلب رفاه حال مسافران نوروزی به خوبی اجرایی شده که این خود رضایتمندی مسافران نوروزی را به همراه داشته است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم در شهرستان لنجان میان دستگاه‌های خدمت رسان، اصناف و ...به خوبی انجام گرفته همچنین به منظور ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها، ایجاد تسهیلات و خدمات جدید به مسافران نوروزی تلاش شده و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان لنجان به خوبی انجام گرفته شود تا ارایه خدمات به مردم بدون کوچکترین وقفه در ایام نوروز صورت گرفته و رضایتمندی آنها حاصل شود.

کد خبر 340049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.