تکمیل ظرفیت اسکان ستاد خدمات سفر اصفهان در دومین شب سال نو

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته دوم فروردین ماه ۹۷ ورود گردشگران به شهر اصفهان افزایش یافت و با اسکان دو هزار و ۴۰۰ خانوار در باغ فدک ظرفیت این کمپ گردشگری تکمیل شد.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شب گذشته با توجه به افزایش ورودی گردشگر به شهر اصفهان هفت ورزشگاه در سطح مناطق مختلف برای اسکان مسافران آماده‌سازی و مسافران نوروزی در این ورزشگاه‌ها اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه ظرفیت هتل‌ها و مهمانپذیرها شب گذشته تکمیل شد، افزود: با توجه به اینکه شامگاه پنجشنبه آموزش و پرورش اعلام کرد ظرفیت اسکان مسافران در مدارس تکمیل شده است، پیش بینی‌ها برای اسکان موقت گردشگرانی که به شهر اصفهان آمده بودند، انجام و فعالیت مشاوران املاک در سطح شهر تقویت شد.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: مشاوران املاک آمادگی دارند ظرفیت‌های جدیدی برای اسکان مسافران ایجاد کنند.

وی که پیش‌بینی کرد حجم ورود گردشگران امشب افزایش پیدا کند، گفت: صبح امروز جلسه بررسی تقویت مراکز اقامتی برای گردشگران تشکیل شده تا مراکز اقامتی پشتیبانی در شهر تقویت شود.

مرادی اظهارکرد: دغدغه اصلی گردشگران در بدو ورود به هر شهر و دیاری اقامت است از این رو تمهیداتی در نظر گرفته شده تا مسافران، نوروزی بدون دغدغه را در اصفهان سپری کنند.

وی با بیان اینکه اولویت نخست اسکان مسافران هتل‌ها و مهمانپذیرها است تا از مراکز اقامتی رسمی شهر استفاده کنند، افزود: تعداد شش پایگاه هدایت مسافران در شهر اصفهان دایر شده است در ورودی‌های شهر نیز ستادهای هدایت و کمیته اطلاع‌رسانی شهرداری مسافران را برای اسکان در مکان‌های مورد نظرشان راهنمایی می‌کنند.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: در ایام نوروز مدارس میزبان خانواده فرهنگیان هستند در کنار آن تعدادی از خوابگاه‌های دانشجویی و منازل شخصی استیجاری نیز برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه تنها محل اقامتی روباز برای نصب چادر مسافران، کمپینگ باغ فدک است، گفت: در باغ فدک تمام امکانات بهداشتی و خدماتی پیش‌بینی شده و نیروهای آتش نشانی، انتظامی و اورژانس در این کمپ مستقر هستند.

مرادی خاطرنشان کرد: در باغ فدک هر سال آماده‌سازی بیشتری انجام و برنامه‌های فرهنگی خوبی اجرا می‌شود، همچنین به منظور کنترل ترافیک شهر اتوبوس‌های گردشگری مسافران را به مراکز تفریحی و گردشگری می‌برند تا مسافران نیازی به خارج کردن خودروهای خود از این کمپ نداشته باشند.

وی ادامه داد: آمادگی کامل برای اسکان ۱۶۰ هزار گردشگر در هر شب وجود دارد و در هر منطقه از ستاد اجرایی یک ورزشگاه سرپوشیده پیش‌بینی شده تا در صورت برودت شدید هوا مسافران باغ فدک در این مکان‌ها اسکان داده شوند.

کد خبر 340018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.