خرید کالای ایرانی حمایت از جوانان کشور است

گلپایگان-نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تعصب و عرق ملی در بین آحاد ملت وجود داشته باشد باید کالای ایرانی که جوانان ایرانی با دانش خود تولید می‌کند را خریداری کنیم.

به گزارش ایمنا، علی بختیار با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به «حمایت از کالای ایرانی»، اظهار کرد: تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی تعیین شده، باید در بین آحاد مختلف مردم و مسئولان به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: با خرید کالای ایرانی حمایت از تولید به معنای واقعی کلمه صورت می‌گیرد و در نتیجه مشکل اشتغال جوانان که امروز بزرگترین مشکل کشور است، برطرف می‌شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تعصب و عرق ملی در بین ملت وجود داشته باشد باید کالای ایرانی که جوانان ایرانی با دانش خود تولید می‌کنند، خریداری شود.

وی تصریح کرد: با نام گذاری شعار سال مبنی بر "حمایت از تولید"  باید حرکت  پرشتابی برای حمایت از کالای ایرانی انجام شود.

بختیار تأکید کرد: مردم  شهرستان گلپایگان و خوانسار برای خرید خودرو  و انواع کالا از تولیدات داخلی خریداری و کالای خارجی خریداری نکنند.

وی اظهار کرد: در کشور حدود ۲۰ میلیارد دلار کالای قاچاق وجود دارد در همین راستا باید مسئولان اجرایی از واردات کالای خارجی که سبب آسیب زدن به تولیدات داخلی است، جلوگیری کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی قوانینی که در آن خلاء قانونی وجود دارد را اصلاح می‌کنیم و دولت باید در زمینه حمایت از تولید با ایجاد یک  فضای موثر برای کسب و کار در کشور اهتمام ویژه انجام دهد.

وی اظهار کرد: بهترین و با کیفیت‌ترین  بلبرینگ با کم‌ترین قیمت در کارخانجات گلپایگان تولید می‌شد که در گذشته از چین وارد گلپایگان می‌شد، اما در این دو سال اخیر از واردت جلوگیری شد.

بختیار تأکید کرد: وقتی کالاها و قطعات مختلف خودرو در داخل کشور تولید می‌شود، ضرورتی برای وارد کردن نداریم، باید یک اقدام موثر برای حمایت از تولید داخلی در کشور انجام می‌شود.

کد خبر 339924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.