نصب المان های نوروزی در سطح  شهر مبارکه

مبارکه- شهردار مبارکه گفت: در راستای زیباسازی سطح شهر ویژه نوروز سال ۱۳۹۷ هشت المان نوروزی در میدان های شهر جانمایی و نصب شده است.

سید محسن هاشمی امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه افزود: با توجه به اینکه نصب المان های نوروزی  در سال های گذشته مورد استقبال و رضایتمندی میهمانان نوروزی و شهروندان قرار گرفت امسال نیز با هدف زیباسازی سیما و منظر سطح شهر نصب المانهای نوروزی در دستور کار شهرداری مبارکه  قرار گرفته است.

وی افزود: المان جدید نوروزی برای طراوت بخشیدن و ایجاد خاطره‌ای به‌یادماندنی از شهر زیبای مبارکه برای شهروندان و گردشگران، با موضوعات هنری، بهار و نو شدن طبیعت ساخته و نصب شده است.

هاشمی با بیان اینکه تمامی المان های نوروزی امسال با استفاده از امکانات و تجهیزات شهرداری طراحی و ساخته شده است گفت: شهرداری مبارکه همچون سالهای گذشته با المانهای نوروزی خود جلوه زیبایی به شهر مبارکه داد.

شهردار مبارکه با بیان اینکه علاوه بر نصب المان های نوروزی عملیات آذین بندی و نور آرایی میادین و خیابانهای سطح شهر هم انجام شده است اعلام کرد: بوستان ها و فضاهای تفرجگاهی شهر برای میزبانی از شهروندان، مسافران و گردشگران آماده سازی شده است.

وی افزود: شهرداری مبارکه همچون سال های گذشته ضمن پاکسازی شهر اقدام به کاشت گلهای زینتی همچون بنفشه، اطلسی، الیسوم، گازانیا، شب بو، سینره و پیازهای دائمی در سطح میادین، بلوارها و پارکها نموده است.

کد خبر 339849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.