مسئولان در سال جدید به وعده های داده شده، عمل کنند

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: امیدوارم سال جدید سال وعده دادن مسئولان نباشد، سال عمل کردن به وعده ها باشد، مسئولان در سال ۹۷ به وعده های داده شده، عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک بزرگداشت روز شهدا اظهار کرد: ملت ما با تکیه بر خون شهدا به تمامی آرمان های خود خواهند رسید و خون های ریخته شده در راه اسلام و میهن از بین رفتنی نیست و خانواده شهدا جزء پشتوانه های مهم نظام هستند.

امینی نقش علمای مجلس خبرگان را بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: مجلس خبرگان مظهر برجسته آمیختگی دین با سیاست است، قرآن کریم با تعابیر متعدد به نصرت و حمایت و معیت الهی اشاره دارد و شرط این مهم، بودن بر جبهه حق است، نکته مهم در این حرکت، عمل خود ما بوده، ترک گناه، دنیا پرستی، اشرافی گری از مواردی است که مقدمه نصرت و حمایت الهی است.

امام جمعه نطنز با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با خبرگان رهبری گفت: از مشکلات مردم در جهات مختلف اطلاع داریم، اما معتقدیم هیچ مشکل حل نشدنی وجود ندارد، اگر سخن از مقاومت و ایستادگی مخصوصا در بخش اقتصاد است، هدف حفظ هویت و سرمایه های عظیم معنوی و مادی خدادادی است و تا زمانی که از بیگانگان و قدرت های استکباری قطع امید نکنیم و از موضع ذلت و تسلیم بیرون نرویم، استقلال ما معنی ندارد.

وی گفت: این که می بینید مساله استکبار و آمریکا را تکرار می کنیم از روی عادت نیست، احساس خطر می کنیم، اگر نظام اسلامی در قبال نظام سلطه هویت خودش را از دست داد، شکست خواهد خورد، باید با اعتقاد کار کرد، اعتقاد، تعهد می آورد، با شعار و وعده دادن و با کلمات بازی کردن هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.

کد خبر 339638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.