ارتقاء سایت، علت اختلال در سامانه کارت ملی هوشمند

سمیرم- رییس ثبت احوال سمیرم گفت: مشکلات مردم برای تکمیل ثبت نام کارت ملی هوشمند به علت تغییر سامانه کارت ملی هوشمند برای ارتقاء سایت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، محمد رضایی با اشاره به اختلال ایجاد شده برای متقاضیان تعویض کارت ملی اظهار کرد: با توجه به ارتقاء سایت سامانه ثبت نام کارت ملی هوشمند اختلال هایی به وجود آمده که متاسفانه برخی از مردم دچار دردسر شده‌اند.

وی افزود: شهروندان پس از نوبت گیری و همراه داشتن رسید ثبت نام، با مراجعه به دفتر متاسفانه با مغایرت‌هایی روبه رو شده‌اند که امکان تکمیل ثبت نام نبوده و نیازمند نوبت گیری مجدد و مراجعه بعدی است.

رییس ثبت احوال سمیرم از عدم حضور شیفت عصر برای دفترهای تکمیل ثبت نام در شهرستان خبر داد و افزود: هنگام ثبت نام و نوبت گیری در سامانه ثبت نام کارت ملی، همشهریان فقط شیفت کاری صبح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به مراجعه حدود ۴۰ درصد واجدان شرایط برای تکمیل ثبت نام کارت ملی اظهار کرد: افرادی که ثبت نام و نوبت گیری انجام داده‌اند قبل از مراجعه حضوری به دفتر تکمیل ثبت نام مشخص شده، برای هماهنگی بیشتر تماس گرفته تا در صورت مشکل مطلع شوند.

کد خبر 339430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.