شهدا، مظهر قدرت ایران هستند

هم‌زمان با روز بزرگداشت شهدا، ویژه‌برنامه‌ای به همین مناسبت در گلستان شهدای اصفهان با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این برنامه، ابتدا پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد و سپس، مدال قهرمانان مسابقات بین‌المللی به خانواده‌های شهدا و مجمع تشکل‌های معلولان اهدا شد.

در این آیین، قبور شهدای گمنام هم گل‌گذاری شد.

همچنین پیام حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس‌جمهور توسط داریوش وکیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان خوانده شد. متن پیام به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا

برگزاری آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در گلزار شهدای سراسر کشور، به مناسبت 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا، یادمان شکوه و ایمان و اعتقاد حماسه‌سازانی است که پایه همتشان بر فراز غرور ملت ایران و عطر حضورشان همیشه برقرار است.

حقیقت‌جویانی که با نهضت امام خمینی (ره) همراه شدند و با اراده پولادین، پرچم آزادی و سرافرازی را در این مرزوبوم به اهتزاز درآوردند و سرنگونی رژیم پهلوی و پایداری و رشادت را رقم زدند.

سپس پیام راستین امام (ره) را با گوش جان شنیدند و در دوران دفاع مقدس، به سالار شهیدان اقتدا کردند و شادمان‌ترین دوران افتخار این سرزمین را به ثبت رساندند.

امروزه بر همگان آشکار است که شهدا، مظهر قدرت ایران هستند و بی‌شک در سایه رهنمون‌های مقام معظم رهبری، مدظله‌العالی و با استمرار راه شهدا در جامعه ولایتمدار، شاهد عزت و اقتدار بیشتر برای ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان خواهیم بود.

برگزاری این مراسم را به حسن تجمیع برای پاسداشت مقام والای شهدا بر خود واجب می‌دانیم، باشد که از این محفل معنوی راه پرصلابت فردای ایران اسلامی را در امتداد قدم‌های راسخ شهدا بپیماییم.»

کد خبر 339420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.