درخشش نمایندگان تئاتر اصفهان در جشنواره شرهانی

با معرفی برگزیدگان دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی شرهانی، ۹ جایزه در بخش‌های مختلف به اصفهانی‌ها رسید.

کارگردان نمایش «اروند که تو را پس نمی‌داد» در گفت‌وگو با  خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی شرهانی، با حضور ۱۵ گروه نمایشی از ۱۵ استان کشور در دهلران برگزار شد و نمایندگان تئاتر استان اصفهان که با سه نمایش به نام‌های «عباس» به کارگردانی دلارام ترکی، «پنجاه‌وپنج دقیقه» به کارگردانی مجتبی خلیلی و «اروند که تو را پس نمی‌داد» به کارگردانی این‌جانب به این جشنواره راه یافته بودند، در مجموع توانستند ۹ جایزه را در بخش‌های مختلف از آن خود کنند.

نورالله لک با اشاره به نام برگزیدگان اصفهانی این جشنواره گفت: در بخش موسیقی، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به محمد نادری، سرپرست گروه موسیقی نمایش «اروند که تو را پس نمی‌داد» رسید و در بخش طراحی فضا از آدینه رحیم‌نژاد برای نمایش «پنجاه‌وپنج دقیقه» تقدیر شد. همچنین در بخش بازیگری زن، فرخنده برفی‌دریایی از خمینی‌شهر اصفهان، جایزه دوم بازیگری و لوح تقدیر را برای بازی در نمایش «اروند که تو را پس نمی‌داد» و دلارام ترکی از اصفهان، دیپلم افتخار مقام اول و تندیس جشنواره را برای بازی در نمایش «عباس» گرفت.

وی افزود: در بخش بازیگری مرد هم رضا ملکی از خمینی‌شهر برای بازی در نمایش «اروند که تو را پس نمی‌داد» دوم شد و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره بازیگری اول مرد به محمدهادی عطایی، بازیگر نمایش «پنجاه‌وپنج دقیقه» اهدا شد. بنده هم به همراه مجتبی خلیلی، لوح تقدیر و جایزه بخش طراحی و ایده‌پردازی را برای نمایش‌های «اروند که تو را پس نمی‌داد» و «پنجاه‌وپنج دقیقه» دریافت کردیم.

لک ادامه داد: مجتبی خلیلی، مقام دوم کارگردانی را برای نمایش «پنجاه‌وپنج دقیقه» از سوی هیأت داوران گرفت و در پایان، نمایش‌های «اروند که تو را پس نمی‌داد» از خمینی‌شهر و «پنجاه‌وپنج دقیقه» از اصفهان برای حضور در جشنواره ملی مقاومت معرفی شدند.

کد خبر 339412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.