روحانیون برای مقابله با دشمنان با علوم روز آشنا شوند

تیران-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: روحانیون برای مقابله با شبه افکنی دشمنان در جامعه با علوم روز آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در مراسم افتتاحیه ساختمان حوزه علمیه تیران با اشاره به هجمه هایی که علیه اسلام و مذهب تشیع از سوی دشمنان وارد می شود، اظهار کرد: دشمنان با استفاده از ایجاد شبه، سعی بر انحراف مردم از مسیر سعادت دارند که در این خصوص باید در برابر دشمنان قوی عمل کرد.

وی افزود: روحانیون برای مقابله با شبه افکنی دشمنان در جامعه با علوم روز آشنا شوند و در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و مسیر هدایت و پیشرفت جامعه را فراهم سازند.

 امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمنان روحانیت را مورد هدف قرار داده، تصریح کرد: روحانیت در صف مقدم هدایت گری مردم و معرفی واقعیت های جامعه است و از این جهت همواره دشمن روحانیت را مورد هدف قرار داده تا اینکه مانع از این هدایت گری شود، اما باید مردم نسبت به این موضوع آگاه باشند.

وی ادامه داد: روحانیون در دوران دفاع مقدس و در صحنه های مختلف انقلاب بوده اند و شهدای زیادی نیز داده‌ایم و در حال حاضر نیز مشارکت و همکاری خوبی در عرصه های مختلف برای هدایت گری دارند، اما دشمن با شایعه پراکنی و تخریب آنان سعی بر توقف فعالیت آن‌ها و بدبینی مردم نسبت به روحانیت دارد.

 طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: مردم باید با هوشیاری و بررسی مسائل به صورت دقیق واقعیت های جامعه را بشناسند و نسبت به شایعه پراکنی دشمنان آگاه و هوشیاری باشند تا اینکه دشمنان با شایعه پراکنی به اهداف خود دست پیدا نکنند.

وی با بیان اینکه ۹ هزار طلبه در حوزه های علمیه استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند، یادآورشد: این تعداد روحانی و طلبه پاسخگوی نیاز جامعه نیست و خانواده ها باید فرزندان خود را نسبت تحصیل در این مدارس توصیه و تشویق کنند.

عضو مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: با افزایش تعداد طلاب و روحانیون فعالیت آن ها در سطح جامعه بیشتر خواهد شد.

کد خبر 339300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.