مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان جایزه ملی دادمان را دریافت کرد

مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان به دلیل بهسازی محله همت آباد و تملک واحیای کارخانه ریسباف موفق به اخذ جایزه پروژه برتر از جایزه دادمان شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، اختتامیه دومین همایش جایزه دادمان با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این همایش حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان به دلیل انطباق پروژه بهسازی محله همت آباد و تملک و احیای کارخانه ریسباف اصفهان با اصول ارزشی جایزه دادمان، موفق به اخذ جایزه پروژه برتر از جایزه دادمان شد.

دومین همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و برترین های راه وشهرسازی با هدف انتخاب و تقدیر از نقش‌آفرینان پیشرو در توسعه زیرساخت‌های راه و شهرسازی ایران و ارتقای شأن و جایگاه متخصصین کشور در اسفند ماه امسال با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی، مسئولین ذی‌ربط و نخبگان این حوزه در سالن اجلاس سران برگزار شد و طی آن ضمن تقدیر از چهره‌های ماندگار، پروژه‌های شاخص انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این راستا و به منظور ارتقای شان وجایگاه متخصصان کشور و به منظور ارج نهادن به خلاقیت و پویایی نخبگان و نهادینه ساختن فرهنگ تجلیل از فعالان پیشرو در عرصه راه وشهرسازی پس از بررسی های دقیق توسط کمیته داوران و با توجه به انطباق پروژه بهسازی محله همت آباد و تملک کارخانه ریسباف با اصول ارزشی جایزه دادمان، این پروژه به عنوان پروژه برتر در دومین دوره همایش جایزه دادمان انتخاب شد.

کد خبر 339273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.