تقدیر از فیلم اصفهانی در جشن تصویر سال

فیلم کوتاه «خانه پدری» به کارگردانی روزبه شعرای‌نجاتی، در پانزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر تقدیر شد.

کارگردان این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آیین اختتامیه پانزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر، شامگاه _جمعه_ ۱۹ اسفندماه با حضور هنرمندانی چون داریوش فرهنگ، ابوالفضل جلیلی، هوشنگ گلمکانی، عباس یاری و رضا درمیشیان در خانه هنرمندان ایران برگزار  و طی آن، فیلم کوتاه «خانه پدری» در بخش فیلم‌های بالای ۱۵ دقیقه از سوی هیئت داوران تقدیر شد.

روزبه شعرای‌نجاتی با اشاره به روند تولید این فیلم ادامه داد: اسفندماه سال گذشته، مراحل ضبط «خانه پدری» به پایان رسید و فیلم، اواخر شهریورماه آماده اکران شد. «خانه پدری» تاکنون در جشنواره‌های دولتی پذیرفته نشده و تقدیر از آن در جشن تصویر سال که یک جشنواره خصوصی است، برای من ارزشمند است.

وی درباره  موضوع فیلم خود گفت: این فیلم، روایتگر زندگی پدری است که در خانواده با مشکلاتی روبرو است. پسر او از کسی پولی قرض گرفته و حالا او مجبور است مبلغی را که برای عمل جراحی قلبش کنار گذاشته، برای پرداخت بدهی فرزندش پرداخت کند.

نجاتی ادامه داد: بازیگر اصلی این فیلم، مجید شعرای نجاتی، پدر من است که برای نخستین بار جلوی دوربین ایفای نقش کرده و دفتر تخصصی سینما، وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان در تهیهکنندگی فیلم با من همکاری کرده است.

کد خبر 339169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.