اقتدار دولت مدیون مادران و همسران شهداست

استاندار اصفهان گفت: اگر دستگاه دیپلماسی و دولت با اقتدار پیش می رود و حق مسلم ایران را می ستاند، به برکت همین عظمت و فداکاری و دلاوری ها و صبر و استقامت مادران و همسران شهدا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،  محسن مهرعلیزاده در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) که در حسینیه ثارالله سپاه با حضور مادران و همسران معظم شهدا برگزار شد، عنوان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی و بزرگان با قوت و عزت تمام در پایداری از مظلومان جهان و به ویژه منطقه ابراز، اقدام و حرکت می کنند و دستگاه دیپلماسی و دولت با اقتدار پیش می رود، به برکت عظمت، فداکاری‌ها و صبر و استقامت مادران و همسران شهدا است.

مهرعلیزاده افزود: مادران شهدا با تقدیم غنچه های عزیز خود برای اسلام و انقلاب کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و با تاسی به بزرگ بانوی اسلام همچنان در این راه می درخشند. 

وی با بیان اینکه مادران شهدا بیان کننده عینی و واقعی صحنه های دفاع مقدس هستند، افزود: حتی ۱۰ دقیقه از خاطرات آن ها می تواند برای دنیا درس باشد؛ زیرا در هیچ جای دنیا اینچنین فداکاری هایی وجود ندارد و سربازان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس برای خدا و دفاع از اسلام جنگیدند و از حق دفاع کردند تا مرز بین حق و باطل مشخص شود.

مهرعلیزاده با بیان اینکه وصیت نامه شهدا، تفسیر آیه‌های قرآن است، اظهارکرد: مادران شهدا بانیان آنچه هستند که در تاریخ از کربلا ترسیم و تفسیر شده است و این قطعه روشن و اوج ایثار و شهادت را بعدها در تاریخ خواهند خواند.

وی با بیان اینکه دنیا همچنان به سوی مادیات و دوری از معنویات پیش می رود، افزود: نمونه آن آمریکای جنایتکار است که با خوی وحشیگری انسان‌ها، مذاهب و همه و همه را به جان هم می اندازد و به ایران می گویند که نباید در امور منطقه دخالت کند، پس چه کسی باید دخالت کند؟

 مهرعلیزاده افزود: امروز اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی و بزرگان با قوت و عزت تمام در پایداری از مظلومان جهان و بویژه منطقه ابراز و اقدام و حرکت می کنند، به پشتوانه خون مقدس شهدا و ایثارگری ایثارگران و صبر و شکیبایی جانبازان و مادران و همسران شهدا و عزت و عظمت آن آزاده گرانقدری است که شکنجه شد و خم به ابرو نیاورد. پس از گذشت ۳۰ سال از دفاع مقدس همچنان این لشکر بزرگ توحیدی و تربیت شدگان این مسیر نورانی؛ همچنان مقاومت و از مظلوم حمایت می کنند.

استانداراصفهان گفت: مادران و همسران شهدا سرمایه های این نظام هستند و رهبر معظم انقلاب با تکیه بر همین عظمت می خروشد و به پیش می رود. اگر دستگاه دیپلماسی و دولت با اقتدار پیش می رود و حق مسلم ایران را می ستاند، به برکت همین عظمت و فداکاری ها و دلاوری ها و صبر و استقامت مادران و همسران شهداست.

مدیر ارشد استان با اشاره به ولادت امام خمینی(ره)، اظهارداشت: امام خمینی فرزند عاشورا بود و آنچه که در طول یک نیمروز در عاشورا اتفاق افتاد و تاریخ را نورانیت بخشید و مسیر انحراف تاریخ را تغییر داده او نیز همین مضمون را تفسیر کرد.۲۸

کد خبر 339141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.