نمی توان نمایندگان قانع شده را توبیخ کرد

نایب رییس مجلس در پاسخ به شبهه معامله برای بازپس‌گیری امضای سوال از رییس جمهور گفت: برخی از نمایندگان از پاسخ‌های نمایندگان رییس جمهور قانع شده‌اند و نمی توان آن ها را توبیخ کرد که چرا قانع شدید.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز چهارشنبه- ۱۶ اسفند- مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل ۱۲۲ قانون اساسی پیرامون مسئولیت رییس جمهور در قبال نمایندگان و اصل ۱۳۷ درباره ضرورت جوابگویی به آنها و در تذکر بند (۱۱) ماده ۲۴ آیین‌نامه درباره حفظ شأن مجلس گفت: سوالی که از رییس جمهور طرح شد، برای شفاف سازی بود و قرار نبود اتفاق خاصی بیفتد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: متأسفانه مرتبا با پدیده‌ای مواجه هستیم که از تعداد امضاهای سوال از رییس جمهور کم شده یا به آن افزوده می‌شود که بازخورد بدی در بیرون از مجلس دارد.مردم تصور می‌کنند در داخل مجلس خرید و فروش و معامله در خصوص امضاهای رییس جمهور صورت می‌گیرد.

علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار و تذکر گفت: پس گرفتن امضا در قبال قانع شدن از پاسخ‌های نمایندگان ریاست جمهوری امری طبیعی است و ما نمی‌توانیم مانع آن شویم یا کسی را توبیخ کنیم.

کد خبر 339010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.