انتخابات شورای انجمن هنرهای نمایشی به دور دوم کشید

رییس انجمن هنرهای نمایشی اصفهان گفت: به حد نصاب نرسیدن تعداد رأی دهندگان موجب شد که انتخابات شورای انجمن هنرهای نمایشی اصفهان به دور دوم کشیده شود.

هوشنگ جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، پیرامون برپایی انتخابات شورای انجمن هنرهای نمایشی اصفهان اظهار کرد: انتخابات شورای انجمن هنرهای نمایشی اصفهان ظهر دیروز _دوشنبه_ ۱۴ اسفندماه در هنرستان هنرهای زیبا برگزار شد. تعداد افرادی که واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند، ۲۴۰ نفر است و حداقل باید ۱۲۱ نفر از آن‌ها رأی خود را در صندوق بیندازد تا انتخابات برگزار شود.

وی افزود: نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات به عید نوروز و حضور گروه‌های ثبت شده در جشنواره‌هایی که در استان‌های دیگر در حال برگزاری است، موجب شد که تعداد آرا به حد نصاب نرسد و این انتخابات به دور دوم کشیده شود.

جمشیدیان با اشاره به زمان برگزاری دور دوم این انتخابات ادامه داد: تا پایان فروردین ماه سال آینده دور دوم این انتخابات برگزار می‌شود و از بین یازده نامزد حاضر به نام‌های هوشنگ جمشیدیان، احمد شاهین، احسان جانمی، پیمان کریمی، رسول هنرمند، محمدجواد صرامی، احمد خوانساری، محسن احمدی نیک، احسان فاضلی، هادی عسکری و محمد ترابی، پنج نفر به عضویت شورای انجمن هنرهای نمایشی اصفهان درمی‌آیند.

وی در خصوص بحث تبلیغات برای این انتخابات گفت: در حال تنظیم الگویی هستیم که نامزدها بتوانند بر اساس آن و به دور از صحبت کردن علیه یکدیگر یا نقد دیگر عملکردها برنامه‌های خود را به اطلاع هنرمندان برسانند.

کد خبر 338886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.