سپاهان و فرصت طلایی یک ماهه

در حالی که تکلیف سپاهان در فصل جاری تا حدود زیادی مشخص شده است، بهترین فرصت برای مدیران سپاهان به وجود آمده است تا اقدامات لازم را از همین حالا برای ساختن سپاهان در فصل آینده انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک ماه پیش سپاهان پس از تساوی برابر نفت تهران و ادامه روند خطرناکش در جدول، فرصتی دو هفته‌ای تا بازی بعدی خود داشت تا به بهترین شکل خود را برای ادامه لیگ آماده کند که اتفاقاً موفق شد به بهترین نحو از این فرصت استفاده و از دو بازی حداکثر امتیازها را کسب کند.

اما کسب هفت امتیاز از سه دیدار اخیر باعث شده است سپاهان در حالی به استقبال تعطیلات یک ماهه لیگ برود که حاشیه امنیت مناسبی بابت بقا در جدول پیدا کرده است و مدیران سپاهان فرصت طلایی مشابهی با آنچه چند هفته پیش در اختیار منصور ابراهیم‌زاده قرار گرفت را پیدا کنند.

حالا تا بازی بعدی سپاهان در سال جدید یک ماه فاصله است و به دور از استرس‌های جدولی شاید این بهترین فرصت برای مدیران سپاهان باشد که در تعطیلات لیگ اقدامات لازم را برای بستن تیم فصل آینده انجام دهند.

در حال حاضر تعداد زیادی از بازیکنان اصلی سپاهان در پایان فصل به پایان قرارداد خود می‌رسند و برای حفظ ثبات در تیم فصل آینده نیاز به تمدید قرارداد با اکثر آنها کاملاً احساس می‌شود. با توجه به این موضوع و اینکه تکلیف سپاهان در این فصل تقریباً مشخص شده است فرصت یک ماهه پیش رو شاید فرصتی طلایی برای مدیران سپاهان جهت مذاکرات برای تمدید قرارداد با برخی بازیکنان باشد.

کد خبر 338632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.