مسئولان در قبال کم کاری‌هایشان در برابر مردم پاسخگو باشند

لنجان-امام جمعه فولادشهر گفت: امروز مسئولان باید پاسخ دهند برای تأمین منویات رهبر انقلاب و هشدارهای گوناگون ایشان، در حوزه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، چه اقدام و عملی به انجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام مسعود سرافراز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: اکنون که سال ۹۶ با همه فراز و فرودها و تلخ و شیرینی‌هایش رو به پایان است، مسئولان امر در حوزه‌های مختلف اجرایی و تقنینی و قضایی و بلکه مجموعه نهادها و دستگاه‌های نظام در جای جای کشور باید شفاف و روشن و در چارچوب سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، گزارش بدهند که در این یک‌سال چه کرده‌اند.

امام جمعه فولادشهر خاطرنشان کرد: مسئولان باید گزارش دهند چه کارهایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال انجام داده اند و حال از مجموعه سؤالات و ابهامات مردم انتظار دریافت پاسخ‌های روشن و قانع کننده‌ای  را دارند.

وی افزود: باید به این نکته توجه داشت مسئول یعنی فردی که نسبت به کاری که به عهده گرفته است، همواره مورد سؤال بوده و باید او نیز واقع‌بینانه و با سعه‌ صدر پاسخگو باشد از این رو باید به پاسخ داده شود به‌ چه میزان از سیاستهای اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شده و در مقام اقدام و عمل به آن توجه شده است.

سرافراز تصریح کرد: امروز مسئولان باید پاسخ دهند، برای تأمین منویات رهبری عزیز انقلاب و هشدارهای گوناگون ایشان، در حوزه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، چه اقدام و عملی به انجام رسیده و از سوی دیگر به موازات مهار تورم، برای رونق اقتصادی، مهار رکود و معضل بیکاری در جامعه چه اقدام جدی‌ صورت گرفته است.

امام جمعه فولادشهر گفت: با توجه به بلای شوم قاچاق، به‌ویژه قاچاق کالا، علی‌رغم زمینه‌سازی‌ها و هشدارهای رهبری عزیز انقلاب، چه اقدام و عملی مؤثر و راهبردی انجام شده است و از سوی دیگر در جهت جلوگیری و مقابله با نفوذ، به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی، چه تدابیر و یا اقدام و عملی انجام گردیده و آیا اساساً پروژه نفوذ دشمن، علی‌رغم تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری، جدّی گرفته شده است یا خیر.

سرافرار تاکید کرد:امروز زمان آن رسیده برخی مسئولان به‌جای فرافکنی و فرار به جلوی، صادقانه و ملموس به سوالات این چنینی پاسخ دهند تا از این رهگذر بر دامنه امید توده مردم نیز افزوده شود.

کد خبر 338610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.