حضور بسیج باعث قطع امید استکبار از انقلاب شده است

نطنز-عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حضور بسیج در عرصه های مختلف کشور موجب قطع امید استکبار از نظام جمهوری اسلامی شده است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ مرتضی صفاری در مراسم مجمع بسیج شهرستان نطنز که با حضور اقشار مختلف نیروهای بسیج و سپاه برگزار شد؛ اظهار کرد: در دهه چهارم انقلاب، نهاد مقدس بسیج جهت حفظ نظام  در حوزه هایی غیر از حوزه امنیتی ورود پیدا کرده است که این موضوع باعث خرسندی و خوشحالی مردم و مسئولان است.

صفاری گفت: رهبر معظم انقلاب بارها از بسیج به خاطر حمایت و پشتیبانی از شعارهای انقلاب به نیکی یاد کرده  که این  نشان از جایگاه و رتبه جهانی و بین المللی بسیج را نشان می دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نقش بسیج در دفاع از هویت دینی و ملی مردم گفت: وظیفه خطیر بسیج در عرصه سازندگی نیز از جمله وظایف این تشکل مردمی است که بسیار موفق عمل کرده است.

رییس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حفظ آمادگی دایمی بسیج به دلیل جایگاه امنیتی و دفاعی آن، دشمن شناسی در صحنه های غبار آلود فتنه و هدف قرار دادن دشمن اصلی و همچنین دوری گزیدن  از حاشیه ها از جمله ضرورت های این نهاد مقدس است.

وی گفت: بسیج باعث قطع امید استکبار جهانی از جمهوری اسلامی ایران شده است و امروزه حفظ فضایی سالم در کشور و جلوگیری از چند شقه شدن جامعه و از بین رفتن یکپارچگی از وظایف بسیجیان است.

صفاری افزود: بسیج باید مرکز ابتکارات و نوآوری در صحنه باشد زیرا تفکرات و نگرش متفاوت و عملکرد دو دهه گذشته کشور دیگر پاسخگوی جوانان امروزی نیست.

کد خبر 338603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.