فرهنگ قهرمان پروری باید در شهرستان گلپایگان نهادینه شود

گلپایگان- عضو شواری اسلامی شهر گلپایگان گفت: باید فرهنگ قهرمان پروری و پهلوان پروری در شهرستان نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، طاهره خوشنویسان پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در آیین تجلیل از ساجده سیاحیان قهرمان دوچرخه سوار کشوری، اظهار کرد: شهرستان گلپایگان در عرصه‌های مختلف ورزشی افراد توانمند و با استعدادی دارد که می‌توانند به موفقیت‌های روز افزونی برسند.

وی با بیان اینکه احداث پارک بانوان از مطالبات به حق بانوان ورزشکار شهرستان است، افزود: با کمک شهرداری گلپایگان در آینده نزدیک شاهد تکمیل و بهره‌برداری پارک بانوان خواهیم بود.

مسئول کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر گلپایگان با بیان اینکه در عرصه ورزش بانوان باید عرف اخلاق و اصول شرعی رعایت شود، تأکید کرد: باید فرهنگ قهرمان پروری و پهلوان پروری در شهرستان نهادینه شود.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور  و به تبع در شهرداری گلپایگان، اما از ورزش دوچرخه سواری حمایت خواهیم کرد.

در ادامه حسین ناطقی قهرمان دوچرخه سوار کشور و جهان اظهار کرد: ساجده سیاحیان از استعدادهای درخشان گلپایگانی است که در مدت یک سال فعالیت دوچرخه سواری توانسته با توجه به کمبود امکانات ورزشی در مسابقات آسیایی شرکت و به مقام ششم مسابقات برسد.

وی افزود: در مسابقات آسیایی که از ۱۹ تا ۲۶ بهمن ماه در کشور میانمار برگزار شد در بخش جاده در رقابت با  دوچرخه سواران دیگر کشورها به مقام ششم دست یافت که ارزش آن از مدال طلا نیز بالاتر است.

ناطقی خاطرنشان کرد: ساجده سیاحیان با حفظ حجاب اسلامی در مسابقات آسیایی دیدگاهی که نسبت به بانوان دوچرخه سوار ایرانی بود را تغییر داد.

وی تأکید کرد: برای ورزش دوچرخه سواری نیاز به تجهیزات مدرن و به روز  است که در این میان حمایت مالی مسئولان را می‌طلبد./

کد خبر 338375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.