سامانه بارشی فردا وارد اصفهان می شود

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: فردا سامانه بارشی از سمت غرب وارد استان اصفهان می شود.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط جوی حاکم بر منطقه جنوب سمیرم اظهار کرد: امروز شرایط جوی در منطقه به صورت کاهش ابر و عدم بارش پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز در منطقه پادنای سمیرم وزش باد شدید تا نسبتاً شدیدی وجود دارد.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه تا اواخر وقت امروز شرایط جوی در منطقه جنوب سمیرم نسبتاً خوب پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: از فردا شرایط نسبتاً ناپایدار برای منطقه پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز وزش باد در ارتفاعات وجود دارد، گفت: امروز ادامه عملیات جستجو و انتقال اجساد مسافران هواپیمای تهران- یا سوج باید احتیاط کنند.

خدابخش با تاکید بر اینکه دمای ارتفاعات بین منفی ۱۰ تا ۱۵ است، افزود: دمای دیگر مناطق اعم از مناطق شهری منفی یک درجه است و روز چهارشنبه دوباره دمای هوا روند کاهشی خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه فردا به تدریج افزایش ابر را در اکثر نقاط استان اصفهان خواهیم داشت، گفت: فردا (سه‌شنبه) برای ارتفاعات احتمال بارش و در مناطق غربی بارش برف را خواهیم داشت.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه برای چهارشنبه هم شرایط بارشی بیش از دیگر روزها  پیش‌بینی می‌شود، افزود: در این روز مناطق مرکزی و جنوب استان بیش از دیگر نواحی در معرض این سامانه قرار می‌گیرند ضمن اینکه روز پنجشنبه بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

خدابخش در خصوص شرایط جوی روز جمعه گفت: روز جمعه شرایط فعالیت امدادگران برای جستجو در ارتفاعات دنا کوه مناسب خواهد بود همچنین برای دیگر نقاط استان به ویژه مناطق شرقی و شمالی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان طی ۲۴ ساعت آینده گفت: در این بازه زمانی چوپانان و آران و بیدگل با دمای 19 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین و میاندشت با دمای هوای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایمنا، بر اساس پرتال سنجش کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان، منطقه مرکزی این استان امروز چهارمین روز هوای پاک را در اسفند ماه تجربه می کند.

کد خبر 338290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.