آماده باش ۱۱ تیم امدادی برای ادامه جستجو در محل سقوط هواپیمای ATR۷۲

رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۱ تیم امدادی برای ادامه جستجو در محل سقوط هواپیمای ATR۷۲ در حالت آماده باش هستند.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در یاسوج اظهار کرد: این جلسه شب گذشته برگزار شد و به دنبال آن اعزام تیم ارزیابی به ارتفاعات محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در اولویت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امروز با توجه به بهبود شرایط جوی دو فروند بالگرد از ارتش و هلال احمر تیم‌های ارزیابی کوهنوردی را به ارتفاعات هلی بورن کرده است، افزود: این تیم در ارتفاعات مختلف کمپ زده و در حال ارزیابی شرایط هستند.

رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه خودروی آنلاین بررسی شرایط جوی نیز در منطقه پادنای سمیرم مستقر است، افزود: مدیریت این عملیات به صورت مشترک بین امدادگران استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد بوده است و هماهنگی‌ها نیز با هماهنگی ستاد بحران و سازمان امداد و نجات کشوری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ تیم امداد و نجات شمال و غرب دنا کوه در دواستان در حالت آماده باش هستند، تصریح کرد: پس از ارزیابی نقطه به نقطه محل سقوط هواپیما از بعدازظهر امروز عملیات جستجو از سر گرفته می‌شود.

کد خبر 338280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.