روزانه هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اداره شهر نیاز داریم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روزانه هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اداره شهر نیاز داریم، بنابراین بودجه شهر نمی‌تواند جوابگوی پروژهای مهم باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: پس از گذشت چند ماه از آغاز فعالیت مدیریت جدید شهری، تعداد زیادی از مدیران تعیین تکلیف نشده‌اند و همین موضوع باعث شده تا آنان عملکرد خوبی نداشته باشند، این در حالی است که در این وضعیت منافع شهر به خطر افتاده و در آینده با زیان‌های جدی مواجه می‌شویم.

وی افزود: هرچه زودتر باید تکلیف تغییرات مدیریتی در شهرداری اصفهان مشخص شده و اگر قرار است مدیران بمانند، حکم‌شان ابلاغ شود و اگر قرار است تعدیلی انجام شود هرچه سریعتر صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه سمت‌های موجود در شهرداری اصفهان، نباید به صورت حیاط خلوت‌های سابق باقی بماند، گفت: این تغییرات باید در مسیر بهبود ساختار و ارتقاء سطح کیفیت خدمات به شهروندان انجام گیرد.

ملت با اشاره به تصویب بودجه سه هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان گفت: روزانه هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اداره شهر نیاز داریم، بنابراین بودجه شهر نمی‌تواند جوابگوی پروژهای مهم باشد.  برای تحقق این بودجه نیاز به عزم جدی مدیریت، برنامه‌ریزی مناسب، ساختاری منطقی و درست داریم.

کد خبر 338239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.