شفیعی: بارسلونا هم بود به حریف موقعیت می‌داد

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بارسلونا هم به تیم مقابل خود موقعیت می‌دهد و تمام تلاشمان را انجام دادیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خالد شفیعی پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل پدیده مشهد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌دانستیم تیم پدیده مشهد شرایط خاصی دارد.

وی ادامه داد: پدیده تیم ناشناخته‌ای است و بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد. از همان ابتدای این دیدار خوب بازی کردیم و توانستیم نتیجه لازم را به دست آوریم.

شفیعی افزود: نخستین بار بود که می‌دیدم تیم رضا مهاجری چنین فوتبالی بازی می‌کند و بازیکنان این تیم در دقایق زیادی از بازی وقت‌کشی کردند و اکبریان هم انگار برعکس سوت می‌زد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تمام تلاشمان این است که هدفی که مدنظر کادرفنی و مدیرعامل تیم و مسئولان باشگاه ذوب‌آهن است به دست آید. در فوتبال نمی‌توان پیش‌بینی کرد و تمام تلاشمان این است که در بازی‌های باقیمانده سرافراز شویم.

وی در مورد عملکرد خط دفاعی ذوب‌آهن در این دیدار و موقعیت دادن به تیم حریف، گفت: شاید تعبیر قشنگی نباشد، اما بارسلونا هم به تیم مقابل خود موقعیت می‌دهد و تمام تلاشمان را انجام دادیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.   

کد خبر 338169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.