رجب‌زاده: دروازه‌بان پدیده به تنهایی جور تیمش را کشید

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دروازه‌بان پدیده امروز جور تیمش را کشید و چند موقعیت صددرصد گل را مهار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رجب‌زاده شامگاه شنبه و پس از پیروزی تیمش برابر پدیده مشهد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه سه امتیاز بسیار مهم از یک بازی خانگی کسب کردیم.

وی ادامه داد: با وجود مشکلاتی که برای پدیده به وجود آمده و غیبت چند بازیکن این تیم در بازی امروز، این تیم می‌توانست خطرناک باشد که بازی در برخی دقایق هم گره خورد. این تیم گل خورده را جبران کرد و در ضدحملات خطرناک بود، اما خوشبختانه در دقایقی که همه فکر می‌کردند بازی با تساوی تمام می‌شود، گل دوم را زدیم و برنده شدیم و امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به سوال خبرنگاری که گفت به نظر می‌رسد حق ربیع عطایا باشد که در ترکیب ذوب‌آهن به صورت ثابت بازی کند، گفت: این نظر شماست و کسی که در این مورد تصمیم می‌گیرد سرمربی تیم است.

رجب‌زاده در مورد بازی خوب دروازه‌بان پدیده و اینکه به نظر می‌رسد می‌تواند در تیم ملی بازی کند، افزود: در جایگاهی نیستم که در مورد تیم ملی نظر دهم، اما فکر می‌کنم دروازه‌بان پدیده امروز جور تیمش را کشید و چند موقعیت صددرصد گل را مهار کرد. برای هر بازیکنی پیش می‌آید که این‌طور بازی کند و او هم روز خوبی داشت و تا دقایق پایانی هم جور پدیده را کشید، اما موفق شدیم روی یک ضربه سر به گل دوم برسیم و پیروز شویم.

کد خبر 338166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.