ناصحی: بدشانسی دست از سر پدیده برنمی‌دارد

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: بدشانسی‌های پیاپی گریبان پدیده را گرفته و همچنان ادامه دارد و امیدوارم بدشانسی دست از سر پدیده بردارد تا نتایج خوب نیم‌فصل نخست را تکرار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا ناصحی شامگاه شنبه و پس از شکست دو بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا باید به بازیکنان پدیده دست مریزاد بگویم که مقابل تیم با شخصیتی مثل ذوب‌آهن که در نیم‌فصل دوم شرایط بسیار خوبی داشته است، با غیرتی مثال‌زدنی بازی کردند.

وی افزود: بدشانسی‌های پیاپی چند هفته‌ای است گریبان پدیده را گرفته و همچنان ادامه دارد و امیدوارم بدشانسی دست از سر پدیده بردارد تا نتایج خوب نیم‌فصل نخست را در ادامه مسابقات تکرار کنیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده در مورد فحاشی برخی هواداران پدیده در فضای مجازی گفت: کسی که در فوتبال است باید این چیزها را هم تحمل کند. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نتایج نیم‌فصل نخست را تکرار کنیم.

ناصحی ادامه داد: در نیم‌فصل نخست تیم اول یا دوم جدول بودیم و شرایط رویایی داشتیم، اما شرایطی به وجود آمد که پدیده را عقب انداخت که نمی‌خواهم زیاد در مورد آن حرف بزنم. امیدوارم بتوانیم با هم متحد شویم و نتایج بد نیم‌فصل دوم را جبران کنیم.

کد خبر 338162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.