اشرافی گری از آفت های انقلاب است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: اشرافی گری از آفت های انقلاب است و متاسفانه بعضی مسئولان کشور با اشرافی گری و تجمل گرایی به ملت خیانت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به جنایت وحشیانه خیابان پاسداران تهران و  شهید شدن جمعی از ماموران انتظامی و بسیجیان گفت: بسیاری از فرقه ها و قومیت ها در سایه نظام اسلامی در امنیت کامل  زندگی می کنند و کسی هم با آنها کاری ندارد، اما هیچ کشوری اجازه اخلال در امنیت را به گروه ها  و فرقه های مخل و جدایی طلب نمی دهد.

امینی افزود: خط قرمز نظام حفظ امنیت کشور است و در این راه هزاران شهید داده شده است.

 وی خواستار مجازات برای مرتکبین جنایت از سوی مسئولان قضایی شد و اظهار کرد: فرقه ضاله همانند بهاییت و وهابیت، صوفی‌گری و عرفان‌های تقلبی مصداق آشکار نفوذ فرهنگی و ساخته و پرداخته دشمنان قسم‌خورده اسلام ناب محمدی (ص) است.

امینی تصریح کرد: دشمنان لجوج و قسم‌خورده انقلاب بعد از شکست‌های پی‌درپی و ناکام شدن از سقوط و براندازی نظام اسلامی وارد نفوذ فرهنگی شده تا به نظام و انقلاب ضربه بزنند.

امام جمعه نطنز با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مردم آذربایجان تصریح کرد: با شعار دادن مشکلات اقتصادی مردم حل نمی شود و باید با تدبیر و مدیریت جهادی مسائل و مشکلات مردم را حل کرد.
امینی اشرافی گری را از آفت های انقلاب دانست و گفت: متاسفانه  برخی از مسئولان کشور با اشرافی گری و تجمل گرایی به ملت خیانت می کنند.

وی افزود: اعتماد به بیگانه، اشرافی‌گری، بی‌توجهی به مستضعفان، اعتماد به بیگانگان از جمله آفت‌های انقلاب اسلامی است که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است.

کد خبر 338054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.