کلنگ بیمارستان ۹۶ تخت خوابی برخوار به زمین زده شد

برخوار - در آیینی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان ۹۶ تخت خوابی شهرستان برخوار در شهر حبیب آباد کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار این بیمارستان در زمینی با ۵۰ هزار متر مساحت و ۱۱ هزار متر مربع زیربنا احداث می شود و برای ساخت و تجهیز آن طی برآورد اولیه بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

زمین ۵۰ هزار متری این بیمارستان با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر حبیب آباد با هزینه ای افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال اهدا شده است.

سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی آیین کلنگ زنی بیمارستان 96 تخت خوابی شهرستان گفت: برای ساخت این بیمارستان در بودجه سال ۹۷، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و نیاز عزم و تلاش مسئولان برای آغاز این بیمارستان از ابتدای سال آینده است.

وی افزود: ‌امیدوارم با حمایت و کمک مسئولان استان اصفهان و شهرستان برخوار این پروژه به سرعت تکمیل شود و همانند پروژه های دیگر ۲۰ تا ۲۵ بی سرانجام نماند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ‌این بیمارستان علاوه رفع نیاز مردم شهرستان برخوار، نقش به سزایی برای مردم شهر اصفهان نیز خواهد داشت و نیاز است همه دست بدست یکدیگر دهیم و در حوزه سلامت تلاش کنیم، وزارت بهداشت نیز در این زمینه از هیچ کمکی فروگذار نخواهد بود.

اسفندیار تاجمیری، فرماندار شهرستان برخوار نیز در این آیین اظهار کرد: شهرستان برخوار با وجود همجواری با شهر اصفهان از مناطق محروم در استان و کشور است.

وی از وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی درخواست کرد: مساعدت و کمک لازم برای تکمیل ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار صورت گیرد تا از وضعیت استیجاری خارج شود و کمک برای احداث آزمایشگاه مرکزی شهرستان برخوار انجام شود.

حسینعلی حاجی، نماینده شهرستان های برخوار و شاهین شهر میمه با بیان اینکه این بیمارستان برای ارایه خدمات به مردم شمال اصفهان در نظر گرفته شده، اظهار امیدواری کرد: همان طور که مسئولان شهرستان برای اهدای زمین و مسئولان استان و کشور برای مجوز آن کمک های زیادی کرده اند، برای ساخت نیز مساعدت های لازم را داشته باشند تا پروژه با سرعت به جلو رود.

وی افزود:‌ اعتبار اولیه ساخت این بیمارستان در بودجه های ملی سال آینده دیده شده و حمایت های وزارت بهداشت هم در این زمینه به ساخت بیمارستان کمک می کند.

کد خبر 338027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.