زمان سرعت بخشیدن به فعالیت‌های ورزش همگانی در اصفهان است

رییس فدراسیون ورزش همگانی گفت: درست است هیأت همگانی استان اصفهان مدتی بدون رییس و با سرپرست اداره می‌شد، اما فعالیت‌های خوبی انجام گرفته که اکنون زمان سرعت ‌بخشیدن به آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی مجدآرا ظهر امروز (یکشنبه) در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش همگانی استان اصفهان، اظهار کرد: خوشحالم که انتخاباتی خوب با رعایت تمام مقررات و قوانین برگزار شد که باید از مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون او به‌خاطر تلاشی که برای برگزاری این مجمع انجام داده‌اند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: ریاست هیأت ورزش همگانی مسئولیت بسیار سنگینی است. مقام معظم رهبری می‌فرمایند "بارها به مسئولان توصیه کرده‌ام و باز هم توصیه می‌کنم که ورزش همگانی برای همه لازم است و شادی، نشاط، حوصله کار و سلامتی می‌آورد، بسیاری از معضلات اجتماعی را دور می‌کند و یک نیاز اساسی برای کشور است". نباید از این جملات به‌ راحتی بگذریم.

مجدآرا افزود: همه باید تلاش کنیم تا به نیازهای حرکتی مردم پاسخ دهیم. از رییس جدید هیأت همگانی استان اصفهان درخواست می‌کنم از تمام کاندیداهایی که امروز در این مجمع حضور داشتند برای پیشرفت اهداف هیأت استفاده کند چون قابلیت‌های بسیار بالایی در همه این افراد می‌بینم. همه باید در راستای هم‌افزایی و رشد هیأت به رییس آن کمک کنند و خودم هم به‌خصوص در حوزه شهرستان‌ها به هیأت استان کمک می‌کنم و این قول را می‌دهم که برای شهرستان‌ها برنامه خوبی داشته باشیم.

رییس فدراسیون ورزش همگانی اظهار کرد: از زحمات امیر نوربخش باقری که در گذشته مسئولیت هیأت را برعهده داشت تشکر می‌کنم و طبق گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، قرار است مراسم تقدیری برای او برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اداره هیأت و فدراسیون نیامده‌ایم. وظیفه ما پرورش است و برای تحقق این امر باید تلاشی مضاعف انجام دهیم. درست است هیأت همگانی استان اصفهان مدتی بدون رییس و با سرپرست اداره می‌شد، اما فعالیت‌های خوبی انجام گرفته که اکنون زمان سرعت ‌بخشیدن به آن‌ها است تا بتوانیم حرکت خوبی ایجاد کنیم. همه باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم حرکت خوبی رقم بزنیم.

مجدآرا گفت: دو کتاب سند تحول داریم که تعداد زیادی از کارشناسان وزارت ورزش و کشور روی آن کار کارشناسی کرده‌اند. در نخستین شورای استانی این دو جلد کتاب تصویب می‌شود و تصمیمات خوبی را برای ورزش همگانی اتخاذ می‌کنیم و با نظر استاندار اصفهان قرار است وی به عنوان سفیر ورزش انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته و امسال در آموزش، در آمار ورزشکاران سازمان‌یافته، در امور بانوان و در کارآفرینی موفق بوده‌ایم و امیدوارم در آموزش که یکی از شاخصه‌های مهم توسعه است بیشتر کار کنیم.

رییس فدراسیون ورزش همگانی اضافه کرد: از قدیم شورای راهبردی ورزش وجود داشته که در آن تمام دستگاه‌های اجرایی حضور دارند و به تبع آن هم در استان‌ها این شورا وجود دارد که تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش، آموزش عالی، نیروهای مسلح، کارگران و شهرداری باید در این شورا حضور داشته باشند تا برنامه‌ها و اهداف اجرایی شود.

کد خبر 337693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.