در چند انتخابات به فرد دیگری غیر از رییس منتخب رأی دادم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: شاید در بیش از ۱۰ انتخابات هیأت‌های ورزشی به فردی که انتخاب شده رأی ندادم و انتخاب من فرد دیگری بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی ظهر امروز (یکشنبه) در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش همگانی استان اصفهان، اظهار کرد: امیدوارم فردی که امروز اعضای مجمع به او رأی می‌دهند، بتواند در آینده هدفی که مدنظر ورزش همگانی است را محقق و موفقیت‌های بیشتری را نصیب این هیأت کند.

وی ادامه داد: به جایی که در آن قرار داریم بسنده نکنیم. قطعاً تلاش می‌کنیم از بین کاندیداهایی که امروز حضور دارند، فردی انتخاب شود که بتواند در راستای توسعه ورزش همگانی قدم بردارد و ورزش استان پیشرفت کند.

سلطان‌حسینی گفت: فردی که انتخاب می‌شود، مورد نظر اعضای مجمع است و از کسانی که رأی نمی‌آورند به خاطر حضورشان تشکر می‌کنم. این دلیل بر صلاحیت صد درصدی فرد منتخب یا عدم صلاحیت سایران نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: شخصاً توصیه‌ای برای رأی دادن به شخص خاصی ندارم. همه دارای توانمندی و بلوغ فکری هستند و این اعضای مجمع هستند که در مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی به این نتیجه می‌رسند که چه فردی توانایی بیشتری دارد و به او رأی می‌دهند.

وی اظهار کرد: شاید در بیش از ۱۰ انتخابات هیأت‌های ورزشی به فردی که انتخاب شده رأی ندادم و انتخاب من فرد دیگری بوده است، اما در این مسأله که به چه کسی رأی داده شود دخالت نمی‌کنم. گاهی مواقع پیش فرض‌هایی در مورد فرد منتخب دارم، اما پس از برگزاری انتخابات، فرد دیگری انتخاب شده است.

سلطان‌حسینی ادامه داد: در هر صورت من و رییس فدراسیون تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا ورزش همگانی اصفهان از آن چیزی که هست، بهتر شود و رشد و توسعه بیشتری پیدا کند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برگزاری انتخابات هیأت همگانی استان به دلایلی به تعویق افتاد، اما از علیرضا امینازاده که در مدت یک سال سرپرستی هیأت را بر عهده داشت تشکر  می‌کنم.

کد خبر 337684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.