مونتاژ و بهره‌برداری از سنسورهای حرارتی منطقه اصفهان

کارشناسان واحد ابزار دقیق و کنترل منطقه موفق به مونتاژ و بهره برداری از تعداد سه عدد سنسور حرارتی (RTD) برای استفاده در الکتروموتورهای خط ۱۶ اینچ مرکز انتقال نفت و تأسیسات شهید بهشتی این منطقه شدند.

به گزارش ایمنا روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، رییس واحد نگهداری و تعمیرات ابزار دقیق و کنترل منطقه با اعلام این خبر، گفت: سنسور حرارتی RTD با نصب در قسمت بیرینگ های الکتروموتورها و نمایش از طریق مانیتور به اپراتور اتاق کنترل امکان پایش لحظه ای وضعیت حرارتی یاتاقان ها و کنترل رفتار این تجهیزات را می دهد.

علی اکبر حیدرپور افزود: کارشناسان واحد ابزار دقیق علی رغم وجود نمونه خارجی این قطعه در بازار به منظور ارتقاء کیفیت و صرفه جویی در هزینه با تکیه بر دانش بومی اقدام به مونتاژ سنسورهای حرارتی مورد نیازدر الکتروپمپ شماره ۱۰۶ این مرکز انتقال نفت کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر این دو دستگاه سیستم شعله یاب توربین های رستون مراکز انتقال نفت مارون-اصفهان توسط غلامحسین ابوالفتحی از کارشناسان توانمند این واحد در کارگاه الکترونیک ابزار دقیق منطقه تعمیر که مراحل تست آن با موفقیت انجام شد.

کد خبر 337614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.