دشمنان دنبال شایعه پراکنی و حرمت‌شکنی مسئولان هستند

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن درصدد حرمت‌شکنی مسئولان است، گفت: رسانه‌ها باید با پرهیز از پمپاژ روحیه ناامیدی و با انعکاس مدبرانه مسائل در راستای آرامش جامعه گام بردارند.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام سید محمود علوی شنبه -۲۸  بهمن- در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: بوشهر دیار قهرمانان تاریخ‌ساز، استکبار ستیز و سپر تهدیدزدایی ایران اسلامی است.

وی با اشاره به نقش ملت در سرنوشت کشور، اداره حکومت اسلامی را مستلزم اجرای احکام فردی و اجتماعی و حکومتی دانست و گفت: اگر در جامعه‌ای فرهنگ و اخلاق و سنن الهی حکم‌فرما شود به عزت خواهد رسید.

وزیر اطلاعات گفت: ایجاد اختلاف و از دست دادن فرصت‌ها هدف دشمنان نظام است و نباید با عملکرد ناپسند آنها را در رسیدن به آمال و آرزوهایشان خوش‌بین کنیم.

وی واکاوی کارکردها را در تقویت نقاط مثبت و رفع موانع موثر دانست و افزود: مجموعه کارگزاران نظام حکومتی با کارکرد خود می‌توانند موجب تحکیم جامعه و نظام شوند و اگر عمل صالح انجام شود نفع آن را می بینیم.

زندگی طیبه و رسیدن به عزت  ثمره کارکرد شایسته

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان نظام ذره‌ای از خصومت و بروز مشکلات علیه ایران اسلامی نمی‌کاهند، اضافه کرد: برای مقابله با دشمنان عوامل عزت آفرینی گذشته را تقویت و تکرار کرده و مراقبت کنیم در درون خانواده و نظام از اقدامات وحدت شکن جلوگیری شود.

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع)، پرهیز از تفرقه، التزام به همگرایی و الفت و مهربانی به یکدیگر و خودداری از دامن زدن به مسائل اختلاف افکن را از عوامل عزت امت ها برشمرد و گفت: شوراهای اداری باید کارکرد خود را متناسب با میزان رفع مشکلات مردم بسنجند.

وزیر اطلاعات با اشاره به وحدت موجود در استان بوشهر که با عقلانیت به رفع مشکلات پرداختند و در هفته های گذشته کوچکترین مسئله اجتماعی نداشتند، افزود: هرجا مسئولان با یکدیگر وحدت داشتند و دست در دست یکدیگر قرار دادند مشکلی به وجود نیامده است.

علوی با بیان اینکه دشمنان در پی سیاه نمایی هستند و نباید این فرصت را برای موج سواری آنان مهیا کنیم، افزود: رسانه‌ها باید به پرهیز از پمپاژ روحیه ناامیدی، تغییر رویکردها و انعکاس مدبرانه مسائل و مشکلات در راستای آرامش جامعه گام بردارند.

وی گفت: دشمنان درصدد دوقطبی کردن جامعه، شایعه پراکنی و حرمت شکنی مسئولان هستند و افراد درون نظام باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

وزیر اطلاعات به افزایش روحیه امید و بالندگی ملت که ثمره آن حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور است، اشاره کرد و افزود: خدمت به همگان وظیفه حکومت اسلامی است و در این بین میان مسلمان و غیرمسلمان تفاوتی وجود نخواهد داشت و باید معیشت، حرمت، عدالت و امنیت افراد درون نظام تامین شود.

منبع:مهر

کد خبر 337573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.