مسئولان برای درمان زخم مشکلات کشور وارد گود شوند

لنجان-امام جمعه زرین شهر گفت: امروز باید خواسته‌های مردم مورد توجه قرار گیرد و همه قوا دست در دست هم برای حل مشکلات مردم به گونه‌ای قدم بردارند که مردم این خدمت و تلاش را برای حل مشکلات و توجه به خواسته‌هایشان لمس کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان اظهار کرد: حضور پر شور و آگاهانه مردم فهیم ایران اسلامی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن آن هم در شرایط حساس امروز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی بود.

وی افزود: مردم ولایی میهن اسلامی با حضور با بصیرت خود به‌ خوبی ثابت کردند که با تمام توان پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و به هیچ کس یا کشوری اجازه تعرض به خاک و فرهنگ کشور را نمی‌دهند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: این حضور پرشور و تماشایی ضمن اثبات روحیه استکبار ستیری و وقت شناسی مردم کشور برای همه به خصوص مدیران کشور پیام‌های مهمی داشت چراکه مردم وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دادند و امروز منتظر اقدامات مسئولان هستند.

وی ادامه داد:امروز باید خواسته‌های مردم مورد توجه قرار گیرد و همه قوا دست در دست هم برای حل مشکلات مردم به گونه‌ای قدم بردارند که مردم این خدمت و تلاش را برای حل مشکلات و توجه به خواسته‌هایشان لمس کنند.

باقریان اضافه کرد: باید توجه داشت روزی این کشور در دستان شاه و دست نشانده دولت استکباری بود و مستکبران جهان هر کاری می‌خواستند می‌کردند و هربلایی که اراده می کردند سر این ملت آوردند، از چپاول سرمایه‌های کشور گرفته تا جدا کردن قسمت‌های از خاک ایران عزیز و هزاران طرح و نقشه دیگر که فقط در خدمت منافع آنها بود.

وی عنوان کرد: کارها و توطئه‌های آنها جز تحقیر ملت بزرگ ایران هیچ دستاوردی نداشت، اما انقلاب اسلامی دست آنها را کوتاه کرد و عزت و عزتمندی را به این کشور هدیه داد، بر همین اساس دشمن که دستش از منافع ایران کوتاه شده است، با تمام توان به جنگ با ملت آمده و دست‌بردار نیست بر همین اساس باید هوشیار باشیم.

امام جمعه زرین شهر گفت: باید توجه داشت امروز تکیه بر توان داخلی و ایستادن بر روی پای خود بهترین راه‌حل مقابله با تهدیدات دشمنان است، و بر همین اساس کارشناسان امر باید واقع بینانه آسیب‌هایی که به مردم آسیب می‌زند را شناسایی و برای رفع این آسیب‌ها راهکارهای عملیاتی ارایه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سران قوا نیز باید با وحدت و همدلی برخی قوانین دست و پاگیر که به ضرر مردم است را شناسایی و با وضع قوانین جدید به سمتی ببرند که این قوانین در خدمت رونق اقتصاد و تولید و بهتر شدن وضع معیشتی مردم باشد و از سوی دیگر در خصوص معضلات فرهنگی که امروز واقعاً مردم را گرفتار کرده باید راهکارهای مناسبی اتخاذ شود.

باقریان افزود: ملت فهمیم ما با نشان دادن روحیه استکبار ستیزی خود که یکصدا آن را فریاد زدند درخواست‌های متعددی را داشتند که باید آنها از راه قانونی خود پیگیر شود و از سوی دیگر باید فساد در این کشور برای رسیدن به عدالت اجتماعی ریشه کن شود چرا که عدالت اجتماعی خواسته همه‌ مردم ما بوده و برای نهادینه کردن آن باید همه باهم با وحدت و همدلی و شجاعت تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که دوران زدن و فرار کردن گذشته است، و امروز در برابر هر عملی، عکس العمل شدید و محکم جبهه مقاومت را در بر خواهد داشت و امروز با ساقط شدن جنگنده اف ۱۶ اسراییل  این حقیقت ثابت شد که محور مقاومت در مقابل هر تهدیدی آماده بوده و محکم ترین پاسخ را خواهد داد.

کد خبر 337495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.