آیین‌نامه تأسیس باشگاه کوهنوردی ابلاغ شد

رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان از تصویب و ابلاغ آیین‌نامه تأسیس باشگاه کوهنوردی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین همایش علمی ورزشی کوهنوردی و دره‌نوردی از صبح امروز (چهارشنبه) در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد.

رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در مراسم افتتاحیه این همایش اظهار کرد: همایش علمی ورزشی کوهنوردی و دره‌نوردی نخستین همایشی است که با این موضوع برگزار می‌شود و امیدوارم در آینده نیز شاهد برگزاری چنین برنامه‌هایی در دانشگاه‌های اصفهان باشیم.

محسن تابش‌فر از تلاش‌های رییس هیأت کوهنوردی استان اصفهان به دلیل موفقیت ورزشکاران این رشته قدردانی کرد و افزود: اخیراً محمدرضا صفدریان در رشته یخنوردی به مقام قهرمانی جهان دست یافت که امشب در فرودگاه شهید بهشتی به استقبال صفدریان خواهیم رفت. در بخش جوانان نیز، سیدعماد حسینی نایب‌قهرمان جهان شد که اتفاق بسیار خوبی بود و امیدوارم استان اصفهان قهرمانان بسیاری در این رشته ورزشی داشته باشد.

وی ادامه داد: با تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیأت کوهنوردی استان، آیین‌نامه تأسیس باشگاه کوهنوردی تصویب و ابلاغ شد و افراد علاقمند می‌توانند اقدام به تأسیس باشگاه کوهنوردی کنند.

تابش‌فر دلیل حضور نداشتن مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این همایش را شرکت در جلسه با استاندار اصفهان عنوان کرد و گفت: هیچ مدیری حق غیبت در جلسات استانداری را ندارد.

به گزارش ایمنا، نخستین همایش علمی- ورزشی کوهنوردی و دره‌نوردی با هدف ایجاد بسترهای لازم برای تبادل نظر و معرفی ورزش کوهنوردی و دره‌نوردی، ارتقای سطح علمی و فنی رشته دره‌نوردی و تبادل اطلاعات بین جامعه ورزشی و علمی کشور تا روز جمعه ۲۷ بهمن ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، ۳۴ مقاله به این همایش ارسال شده که پس از داوری، ۹ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۴ مقاله به صورت پوستر ارایه می‌شود.

همچنین، فردا پنجشنبه ۹ کارگاه آموزشی و روز جمعه نیز یک مسابقه کار با طناب در سالن شهید چمران برگزار می‌شود.

کد خبر 337325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.