۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
رونمایی از "گنجینه" خانه صفوی

مجموعه‌ای از آثار درخشان و شاخص هنرمندان برجسته اصفهان در رشته‌های هنری طراحی، نقاشی و عکاسی در نگارخانه صفوی در حال برگزاری است.

مدیر نگارخانه صفوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر اظهار کرد: "گنجینه خانه صفوی" عنوانی برای مجموعه آثاری است که حاصل یک سال فعالیت نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی خانه صفوی را به نمایش می گذارد. در این نمایشگاه مجموعه ای از آثار شاخص ۳۵ نمایشگاه انفرادی و گروهی این نگارخانه و آثار هنرمندانی که در زمینه های نقاشی، طراحی و عکاسی با خانه صفوی همکاری کرده اند ارایه شده است.

الناز رجبیان ادامه داد: بازدیدکنندگان می توانند در این نمایشگاه آثاری شاخص از ابوالفضل آقایی، محدثه احمدجو، سحر اغماضی، رضا بدرالسماء، سهراب پرواز، یوسف پوروقار، فرحناز تنکابنی، بهاره جلالی فر، شهریار صمصام، جواد طاهری، مریم عبداللهی، مینا عسگری، امین فخارزاده، مینا فتاحی، علی فرزادی، مجید کورنگ بهشتی، ابراهیم گنجیان، کلودیا لوپرتو، جلال الدین مشمولی و ایمان وکیل زاده را تماشا کنند.

علاقمندان برای بازدید از آثار گنجینه خانه صفوی می توانند تا چهارشنبه، دوم اسفندماه به نگارخانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی مراجعه کنند.

کد خبر 337236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.