خروش انقلابی مردم تیران و کرون در ۲۲ بهمن

تیران-مردم شهرستان تیران و کرون با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن خروش انقلابی و میهن دوستی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا مردم شهرستان تیران و کرون در چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران در حالی که دشمنان در پی نا امید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب هستند با حضور حماسی و همیشگی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن فتنه دشمن را خنثی و میهن دوستی و عشق به انقلاب و نظام را نشان دادند.

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که ایجاد تحریم ها، تهدیدها و فریب کاری های دشمنان مانع از عشق به نظام و انقلاب نخواهد شد و همواره بر سر آرمان های نظام و انقلاب می ایستند.

مردم شهرستان تیران و کرون با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سه شهر تیران، عسگران و رضوانشهر و روستاهای این منطقه همزمان با سراسر کشور خروج انقلابی و میهن دوستی خود را به نمایش گذاشتند و این حضور را به ثبت رساندند.

این حضور حماسی و انقلاب ملت ایران منجر به عقب نشینی و ناراحتی دشمنان خواهد شد و مایه امیدواری دوستداران و دلسوزان نظام و خانواده های شهدا می شود. خروش و حضور حماسی ملت ایران پیشتاز در برابر اسلحه و توان نظامی و توطئه های دشمنان است.

کد خبر 337104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.