حضور در راهپیمایی قدردانی از رشادت های رزمندگان است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی از رشادت های رزمندگان و شهدا برای تشکیل و حفظ اصل انقلاب است.

علی رحمانی در  حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن  در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، اظهارکرد: برای تشکیل انقلاب اسلامی بسیاری از نخبگان جامعه به میدان آمدند و با خون و رشادت های خود انقلاب اسلامی را تشکیل دادند.

وی افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی از رشادت های رزمندگان و شهدا است که با نیت خالصانه برای تشکیل و حفظ اصل انقلاب به صحنه آمدند و استقلال و عزت کشورمان را رقم زدند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه اهداف نظام بسیار متعالی و منجر به سربلندی کشور است، تصریح کرد: بین اهداف اصیل و توصیه های رهبر کبیر انقلاب اسلامی در خصوص انقلاب در برخی از مقاطع زمانی فاصله ایجاد شده و این موضوع نارضایتی هایی را ایجاد کرده که باید این فاصله ها کم شود.

وی با بیان اینکه مردم با اصل نظام مشکلی ندارند، خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان در دوران انقلاب اسلامی در مسئولیت های خود کوتاهی کرده اند و باید این کوتاهی ها را جبران کنند و رضایت مردم را به دست آوردند و دستگاه های نظارتی مانع از کوتاهی مسئولان در فعالیت های آن ها شوند.

رحمانی با بیان اینکه مردم کوتاهی بعضی از مسئولان را به پای اصل نظام و اهداف این انقلاب نمی نویسند، گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی تاییدی بر اصل نظام و عشق آن ها به انقلاب و اهداف نظام است و مسئولان باید قدردان این حضور باشند و به مردم خدمت کنند.

وی از هوشمندی مردم شهرستان تیران و کرون در خصوص اتفاقات دی ماه امسال تقدیر کرد و یادآورشد: در حالی که در برخی از مناطق کشور ناامن شده بود، اما هوشمندی مردم  تیران و کرون سبب حفظ آرامش این شهرستان شد و هیچ گونه تحرک ضد انقلابی صورت نگرفت.

فرماندار شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: مردم شهرستان تیران و کرون هوشمند و ولایت مدار هستند و همواره در صحنه های مختلف نظام حضور پیدا می کنند.

کد خبر 337087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.