حضور پرشور و حماسی مردم خط بطلانی بر توهم دشمن  بود

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: ۲۲ بهمن یوم الله و فتح الفتوح انقلاب اسلامی است و شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر توهمات و مواضع دشمنان اسلام زده است.

سید حسن شفعتی امروز (یکشنبه) در  حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، با بیان اینکه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی را برعهده داشتند، اظهار کرد: به برکت این نظام هر سال شاهد آبادانی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

فرماندار خوانسار  با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه تجدید بیعت مجدد با آرمان های انقلاب است، ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود به دشمنان ثابت کردند، تفرقه ای بین مردم و مسئولان نظام وجود ندارد.

وی افزود: مردم شکرانه همین تحولات و عملکرد نظام که از سوی دولتمردان انجام شده است را با شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه به جا می‌آورند.

شفعتی با بیان اینکه  در روستاها و شهرها اقدامات خوبی انجام شده، تصریح کرد: مردم به طور حتم عملکرد نظام را که سبب تحولات در پس از پیروزی انقلاب شده است را با دوران قبل از انقلاب مقایسه می‌کنند.

وی تأکید کرد: ۲۲ بهمن، یوم الله و فتح الفتوح انقلاب اسلامی است و شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب بیمه شدن انقلاب در برابر حوادث می‌شود.

فرماندار خوانسار ادامه داد: مردم انقلابی امسال نیز مانند سال‌های گذشته با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر توهمات و مواضع دروغین دشمنان اسلام زدند.

کد خبر 337058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.