تصادفات روز گذشته در اصفهان دو فوتی و سه مجروح داشت

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: تصادفات محورهای برون شهری استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر دو کشته و سه مجروح به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره اطلاعرسانی نیروی انتظامی استان اصفهان،‌ سرهنگ حسین پورقیصری با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور رحیمآباد اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۰و ۵۰ دقیقه روز گذشته به ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان پس از حضور در محل این حادثه شاهد فوت راننده و مجروح شدن سه سرنشین خودرو بودند، تصریح کرد: کارشناسان علت واژگونی خودرو را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

رییس پلیس راه استان اصفهان همچنین به حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کشنده ولوو در محور آزادگان اشاره کرد و افزود: در این حادثه نیز که به دلیل عدم توجه راننده پراید به جلو اتفاق افتاده است، راننده سواری بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

وی در ادامه از رانندگان خواست در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده،نهایت دقت و توجه را داشته باشند و از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی جدا پرهیز کنند.

کد خبر 337014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.